دیدار برگزیدگان شانزدهمین مسابقات ملی مهارت با استاندار زنجان

برگزیدگان شانزدهمین مسابقات ملی مهارت به همراه جوانان منتخب استان با استاندار زنجان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۹۴۲۶۶
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، برگزیدگان شانزدهمین مسابقات ملی مهارت به همراه سایر جوانان نخبه و به منظور آشنایی مسئولان اجرایی استان با مشکلات و دغدغه‌های جوانان و نخبگان با استاندار زنجان دیدار کردند.

گفتنی است، در مراسمی که با حضور استاندار زنجان و تعدادی از مسئولان نهادهای مرتبط با جوانان در زنجان برگزار شد، برگزیدگان شانزدهمین مسابقات ملی مهارت به همراه سایر جوانان نخبه مشکلات و دغدغه‌های حوزه کاری خود را مطرح نمودند.

استاندار زنجان در جمع جوانان استان زنجان آنها را امیدهای آینده عنوان نمود و گفت: هیچ خط قرمزی برای فعالیت های پژوهشی جوانان در استان وجود ندارد و پژوهش به عنوان یکی از ارکان جامعه محسوب می شود.

جشید انصاریبر ضرورت استفاده از فرصت ها از سوی جوانان تاکید کرد و افزود: افراد موفق امروز در گذشته یا خود مدیریت زندگی خود را انجام داده اند یا دیگران برنامه ریزی مناسبی برای آنها در نظر گرفته اند.

وی با اشاره به اینکه جوانان نباید از توانمندی‏‌ های خود غافل و نا ‌امید شوند زیرا روح جوانی با امید به آینده به هم گره خورده و باید برای جوانان برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد، اظهار کرد: اشتغال نیاز این نسل است و ضروری است توانمند سازی جوانان برای اشتغالزایی آنان صورت گیرد که در این زمینه آموزش فنی و حرفه ای با ارائه آموزشهای مهارتی لازم به دانشجویان و دانش آموختگان مهارتی گام مهمی در این زمینه برداشته است.

انصاری با اشاره به نقدهای جوانان از عملکرد مسئولان نیز گفت: نقد باید منصفانه و به منظور بهبود اوضاع ارائه شود و زمینه نقش آفرینی نخبگان در استان فراهم شود.

گفتنی است، در ادامه جلسه نخبگان و جوانان در این جلسه به بیان نظرات خود پرداختند.


دیدار برگزیدگان شانزدهمین مسابقات ملی مهارت با استاندار زنجان
ارسال نظرات
آخرین اخبار