در مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا):

اجرای طرح «بررسي ميزان رضايت‌مندي مشتركين از خدمات شركت گاز اردبیل»

طرح «بررسي ميزان رضايت‌مندي مشتركين از خدمات شركت گاز استان اردبیل» توسط مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) شعبه اردبیل اجرا شد.
کد خبر: ۸۶۹۴۲۹۵
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مسئول مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) شعبه اردبیل با اعلام این خبر افزود: اين طرح با جامعه آماری یک هزار و 33 نفر شامل مشتركين مسكوني- شهري، مسكوني- روستايي و تجاري- صنعتي از 24 شهر و روستا از 10 شهرستان استان اردبیل اجرا و گزارش نهایی آن به شرکت گاز استان به عنوان کارفرمای طرح تحویل گردید.

تقی قاسمی خادمی خاطرنشان کرد: در طرح بررسي ميزان رضايت‌مندي مشتركين از خدمات شركت گاز استان اردبيل، با استفاده از رگرسیون چندگانه و تحلیل مسیر، ميزان رضايت‌مندي مشتركين از خدمات مختلف اين شركت مشتمل بر امور مشترکین و انشعاب گاز، اطلاع‌رسانی درباره نکات ایمنی و صرفه جویی گاز، رضایت از واحد پست امداد و ... با طراحي سوالات مختلفي از هر بخش مورد بررسي قرار گرفت.

وی از کسب رتبه اول این طرح در بخش تكريم ارباب رجوع نخستين سمپوزيوم روابط عمومي استان اردبيل در سال 1395 و اهدای لوح تقدير به مدير روابط عمومي شركت گاز استان اردبيل خبر داد و تصریح کرد: مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) شعبه اردبيل از زمان شروع فعالیت خود و با همکاری جمع کثیری از دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها، اقدام به اجرای طرح‌هاي مختلفی به صورت كارفرمايي و خويش‌فرمايي کرده و خدمات شايسته‌اي در حوزه افكارسنجي استان ارائه نموده است.

مسئول مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) شعبه اردبیل اضافه کرد: ثمره فعالیت این مرکز در طول بيش از 11 سال فعالیت، اجرای بیش از 120 طرح نظرسنجی در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در سطوح مختلف محلی، منطقه‌ای و ملی است که از نتایج این تحقیقات و نظرسنجی‌ها، طیف وسیعی از نهادها و سازمان‌های تصمیم‌ساز در بخش دولتی و شرکت‌های خصوصی بهره‌مند شده‌اند.

قاسمی خادمی با بیان اینکه امروزه با رشد آگاهي عمومي و افزايش مشاركت مردمي در بخش‏هاي مختلف نمي‏توان افكار عمومي را ناديده گرفت گفت: مركز افكارسنجي(ايسپا) شعبه اردبيل به‌عنوان مركز معتبر و كارآمد نظرسنجي استان، آماده همكاري با ادارات، سازمان‌ها، نهادها و ... مي‌باشد.

وی با اشاره به اینکه با حمايت مسئولين امر، شاهد شكوفايي هر چه بهتر و بيشتر اين مركز در استان اردبیل خواهیم بود اظهار داشت: كمك به فرآيند تصميم‌گيري علمي در سازمان‌ها و نهادهاي دولتي و خصوصي به‌منظور تنظيم برنامه‌ها و اتّخاذ راهكارها با مدنظر داشتن ديدگاه‌هاي افكار عمومي و گروه‌هاي مرتبط با سازمان، از مهم‌ترين اهداف تأسيس ايسپا بوده است

قاسمی خاطرنشان کرد: اين مركز ضمن اجراي طرح‌هاي نظرسنجي توانسته است مشاور امين و مطمئني براي سازمان‌هاي مختلف باشد و در بحث ارزيابي عملكرد دستگاه‌ها و ميزان رضایت آن‌ها نمود پيدا کند و با توليد داده‌هاي پايه‌اي با هدف مشاهده تغييرات اجتماعي، فرهنگي و سياسي در طول زمان در بستر جامعه و يافتن سرعت و جهت اين تغييرات، خدمات ارزنده‌ای را ارائه نماید.

ارسال نظرات