امام جمعه خلخال:

فرهنگ نیکوکاری در جامعه ترویج شود

همواره احیای فرهنگ نیکوکاری و ترویج کمک به همنوع در اسلام مورد تاکید واقع شده است و از این رو نیاز است با ارزش گذاری کارهای خیر شهروندان و خیرین، نسبت به شرکت در جشن گلریزان تلاش کنیم.
کد خبر: ۸۶۹۴۲۹۹
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، حجت الاسلام امیر رشتبری در اولین جلسه هماهنگی ستاد یاوران دیه خلخال به جهت برگزاری جشن گلریزان که با حضور رئیس دادگستری و سایر مسئولین در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد اظهار داشت: بر اساس وظیفه ایی که داریم و آنچه که خداوند تبارک و تعالی به انسان نعمت داده است باید هدیه کند، و همواره احیای فرهنگ نیکوکاری و ترویج کمک به همنوع در اسلام مورد تاکید واقع شده و از این رو نیاز است با ارزش گذاری کارهای خیر شهروندان و خیرین، نسبت به شرکت در جشن گلریزان تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: برای برگزاری پربار این جشن نیکوکاری که با همفکری اعضای ستاد یاوران دیه خلخال سعی شود با تبلیغات مناسب و دعوت از خیرین شهرستان بتوانیم در این کار انسان دوستانه سهیم باشیم.

امام جمعه خلخال افزود: هماهنگی مساجد جهت دعوت از نمازگزاران و افراد نیکوکار به جشن گلریزان توسط اداره تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه شهرستان تلاش مضاعف شود تا بتوانیم با برگزاری پرمحتوای دینی و ارزشی این جشن را در سالجاری نیز برگزار کنیم.

رشتبری بیان داشت: برای اطلاع رسانی در بخش های تابع باید با یک برنامه ریزی منسجم و فعال سازی رابطین با موسسات خیریه که توسط شهروندان خلخال در سایر نقاط مختلف کشور خدمت رسانی می کنند، در این امر خیرخواهانه و انسان دوستانه مشارکت کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خلخال ادامه داد: از اینکه دبیرخانه ستاد یاوران دیه خلخال در این شهرستان تاسیس می شود جای خرسندی بوده و انتظار می رود با هماهنگی با سایر ادارات در طول سال بتواند خدمات ارزشمندی را برای ستاد دیه خلخال فراهم آورد و با برنامه ریزی مدون در سازماندهی خیرین و تشویق افراد خیر به کمک در طول سال همواره به اهداف این ستاد دست یابد.

امام جمعه خلخال اظهار داشت: سالهای قبل با برگزاری جشن گلریزان در این شهرستان، تجربیات جدیدی به دست آمد و امسال نیز با همکاری دستگاههای اجرایی سعی داریم ضمن برپایی یک جشن دینی و آبرومند، بتوانیم در سالجاری به آزادسازی 27 نفر از زندانیان غیر عمد تا عید سعید فطر را در این شهرستان شاهد باشیم.

ارسال نظرات