خبرهای داغ:
معاون قرآنی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از اجرای ۱۵ نمایش عروسکی و خیابانی با موضوع قرآن و عترت از ۱۳ ماه رمضان در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۴۳۱۷
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۲

سیدمجتبی میردهقان با اشاره به ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان از اجرای 15 نمایش عروسکی و خیابانی با موضوع قرآن و عترت از 13 ماه رمضان در شیراز خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد 4 نمایش خیابانی با 2 بار اجرا و 11 نمایش عروسکی هستند.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها از 13 ماه رمضان آغاز شده و تا 23 ماه مبارک ادامه دارد، گفت: در ایام شهادت حضرت علی(ع) به و به مناسبت سوگواری آن حضرت نمایش آئینی تعزیه اجرا می‌شود.

معاون قرآنی ارشاد استان فارس افزود: از 15 ماه رمضان تا 23 نیز برنامه اکران فیلم‌های مذهبی در نظر گرفته شده است که در حال حاضر فیلم‌های کوتاه برای اکران انتخاب شده اما جمع‌بندی نهایی برای عناوین فیلم‌ها هنوز صورت نگرفته است.

میردهقان خاطرنشان کرد: قرار است تعاملی نیز با شهرداری صورت گیرد که براساس آن علاوه بر اکران فیلم در سالن غزل تالار حافظ این فیلم‌ها در فرهنگسراها نیز اکران شود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه تفسیر و تدبر قرآن در تمامی مراکز قرآنی استان تصریح کرد: در 15 ماه رمضان و همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) از مجتبی فردفانی، حافظ برتر جهان اسلام در مسابقات بین‌المللی حفظ قرآن، که از شهرستان گراش است، تقدیر می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها