خبرهای داغ:

ششمین جشنواره بین‌المللی شعر انقلاب در شیراز برگزار می‌شود

ششمین جشنواره بین‌المللی شعر انقلاب در دو قالب شعر نو و کهن دی ماه ۹۵ در شیراز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۹۴۳۱۸
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶
فراخوان ششمین جشنواره بین‌المللی شعر انقلاب اعلام شد و براساس این فراخوان این جشنواره برای پاسداشت و ارتقاء دستاوردهای شعر انقلاب و همچنین کشف استعدادهای برتر در دو قالب شعر نو و کهن برگزار می‌شود.

بخش مسابقه ملی با شعر مجموعه، تک اثر و پژوهش و بخش مسابقه بین‌المللی با شعر تک اثر در در ماه 95 در شیراز برگزار می‌شود و هنرمندان باید در سایت www.artfest.ir   ثبت نام کرده و تا 15 آبان آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

عدالت و انسانیت، وحدت امت اسلامی و رفعت ملی، اخلاق و  معارف دین و گفتمان انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی از جمله موضوعات این جشنواره است و شرکت در این جشنواره محدودیت سنی ندارد.

هر فرد می‌تواند همزمان در همه بخش‌ها شرکت کند و در صورت برگزیده شدن تنها به یک اثر جایزه تعلق می‌گیرد. در مجموع 30 نفر از شرکت‌کنندگان در دو بخش شعر و پژوهش به مرحله مسابقه پایانی جشنواره دعوت می‌شوند.

دبیرخانه جشنواره در صورت صلاح‌دید آثار منتخب را با نام شاعر منتشر می‌کند و جوایز این جشنواره در بخش‌های مختلف از 20 میلیون تا 150 میلیون ریال متغیر است که به همراه تندیس جشنواره به برگزیدگان داده می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار