بانوی بسیجی و کارآفرین ارومیه ای که توانسته از طریق باغداری و تولید میوه برای سه خانوارشغل ایجاد کند گفت: اقتصاد مقاومتی شعار نیست، تنها راه چاره در ایجاد شغل و کسب کار می باشد اراده میخواهد! شکوفه های تلاشی که به ثمر نشست.
کد خبر: ۸۶۹۴۳۴۷
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴

به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج،، اقتصاد مقاومتی شعار نیست بلکه باور توانمندی و استعدادها ست و اینکه انسان بطور خودجوش و بدون وابستگی به دیگران شغلی ایجاد کرده ومایحتاج و درآمد خود را تامین کند که محتاج دیگران نباشد.

اما این بار نیز این رهبر انقلاب است که با هوشیاری پی به نقشه دشمنان برده و پرده از آن بر می دارد و برای مقابله با این هجمه طراحی شده چاره راه را اقتصاد مقاومتی عنوان کرده و سیاسیت های اجرایی آن را در ۲۴ بند به مسئولان کشور ابلاغ می کند و پیوسته اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی را تاکید کرده وخواهان توجه جدی مسئولان و مردم می باشند.

به گل نشسن تلاش های یک بانوی بااراده و تلاشگر نمونه ای است از فعالیت هایی که در لبیک به امر رهبر انقلاب درگوشه و کنار کشور می توان این روزها مشاهده کرد، اراده و تلاشی که سرمایه آن فقط توکل به خدا در اطاعت از امر ولی برای کشوری آباد و مستقل می باشد.

معصومه پیرمحمدی  کارآفرین بسیجیی علی رغم اینکه می گوید اولین گلهای بوته های توت فرنگی اش  شکوفا شده و سرمست از عطرتوت فرهنگی  و گنج رنج این بانو شده  و چه شکوهی بالاتر از این برای بانوی قهرمان ما؟

باور دارد که می تواند این را ازچشمان پر امید و دستان تلاشگرش می توان فهمید با نگاهی پر از شوق توانستن به بوته های به ثمر نشسته نگاه می کند و با دستان تلاشگرش  بوته های به ثمر نشسته را نوازش می کند

در لبیک به امر رهبر انقلاب در اقتصاد مقاومتی تنها راه چاره را در ایجاد شغلی و کسب و کاری می بیند، اما هر کاری سرمایه ای اندک نیازدارد. با مساعدت دخترش به مقدار سرمایه ای برای راه اندازی کسب و کار، با امید و توکل به خدا و تلاش و کوشش زیاد در2 هزار متر باغچه خود زیر درختان  شروع به فعالیت می کند وهرهفته بیش از 100 کیلو توت فرنگی برداشت می کند و برای 3 خانوار کار آفریتی نموده است.

وی در پاسخ به این سوال که" آیا پیش از این تجربه کار کشاورزی داشته است؟ و آیا دوره ای در این زمینه گذرانده است؟" پاسخ منفی داده و می گوید به جز شرکت در دوره آموزش  که در پایگاه بسیج برگزار شده بود تجربه دیگری نداشتم، البته تجربه هایم را مدیون آزمون و خطاهایم هست.

بانوی بسیجی حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) اقتصاد مقاومتی را باور توانمندی و استعدادها و اینکه یک انسان بطور خودجوش و بدون وابستگی به دیگران شغلی ایجاد کرده و مایحتاج و درآمد خود راتامین کند که محتاج دیگران نباشد و به جوانان تحصیل کرده ای که بدنبال شغل میز نشینی هستند توصیه می کند که با همت و کمی تلاش بیشتر می توانند شغلی بادرآمد بالاتر بدون کارفرما و رئیس داشته باشند که به لحاظ روحی و روانی نیز آنها را تامین کند .

او با بیان اینکه بسیاری از افراد فامیل و بستگان علاقمند شده اند که در صورت موفقیت این طرح آنها نیز به این کارروی بیاورند گفت: با کمال میل حاضر هستم تجربیاتی را که با سختی زیاد بدست آوردمرا بصورت رایگان در اختیار علاقمندان و جویندگان کار قراردهم.


ارسال نظرات