خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس:
راهی گفت: حضور مردم همواره رمز استقرار اقتصاد مقاومتی است و لازمه این حضور پرشور، اعتماد به مردم فهیم و آگاه ایران اسلامی است .
کد خبر: ۸۶۹۴۳۶۵
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
رجبعلی راهی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: اقتصاد مقاومتی، اقتصادی است که در شرایط فشار، تحریم، دشمنی‌ها و خصومت‌های شدید می‌تواند تعیین‌کننده رشد و شکوفایی کشور باشد.

 وی، مدیریت منابع ارزی و مصرف، حمایت از تولید ملی و استفاده از همه ظرفیت‌های دولتی و مردمی را از مهم‌ترین ارکان اقتصاد مقاومتی در جامعه عنوان کرد و افزود: حضور مردم همواره رمز استقرار اقتصاد مقاومتی است و لازمه این حضور پرشور، اعتماد به مردم فهیم و آگاه ایران اسلامی است.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران یک نهاد خدماتی است که علاوه بر خدمات‌رسانی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به ترویج  فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌پردازد، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی مهم‌ترین اولویت بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال جاری محسوب می‌شود.

 راهی با تأکید بر اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران همواره پیرو منویات و مطیع فرامین مقام معظم رهبری است، بیان کرد: در این زمینه اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس به‌منظور تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در سال جاری ۸ راهکار کلان را دنبال می‌کند.

 وی حرکت به سمت توانمندسازی نیروهای انسانی، طراحی و استقرار بودجه مبتنی بر عملکرد، بهینه‌سازی و اصلاح ساختار و فرآیندها، تکمیل و توسعه زیرساخت‌های الکترونیکی، صرفه‌جویی و استفاده بهینه از منابع، ارتقای کیفیت خدمات ایثارگران، ارتقای بهبود سلامت اداری بنیاد و گفتمان‌سازی در سیستم اطلاع‌رسانی بنیاد را از مهم‌ترین راهکارهای بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در زمینه تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل ذکر کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها