مسئول روابط عمومی وتبلیغات سپاه ناحیه اردل از برگزاری 4 محفل قرآنی با حضور قاریان و حافظان شهرستانی در نمازخانه سپاه ناحیه اردل خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۴۳۸۱
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مصیب میراحمدی پیرامون اهمیت تلاوت قرآن در ماه مبارک رمضان با اشاره روایتی از امام هشتم (علیه السلام) بیان داشت: کسی که در ماه رمضان آیه ای ازکتاب خدا بخواند، همانند کسی است که در ماههای دیگر قرآن را ختم کرده است.

وی با اشاره به روایتی دیگر از حضرت امام صادق(علیه السلام) عنوان کرد: نور و روشنی ماهها، ماه رمضان است، و قلب ماه رمضان شب قدر است و قرآن در شب اول ماه رمضان نازل گشته است.

میراحمدی، با اشاره به روایتی دیگر از پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و سلم، گفت: از خداوند با نیت های جدی و راستین و با دلهای پاک بخواهیدکه توفیق بندگی و تلاوت کتاب الهی به شما عنایت کند.

وی، تدبر در آیات کلام وحی، را عامل ایجاد شناخت نسبت به هستی دانست و افزود: خواندن و تدبر در آیات قرآن بعلاوه ایجاد شناخت نسبت به هستی، فرمان هایی را نیز به خواننده منتقل می کند، که بر پایه آن می تواند به سعادت دنیا و آخرت دست یابد و زندگی خویش را به درستی مدیریت نماید.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه اردل، در پایان گفت: به مناسبت ترویج فرهنگ قرآنی و آشنایی کارکنان با روش های قرائت و حفظ کلام الله مجید، 4محفل نورانی انس با قرآن در طول ماه مبارک رمضان در سپاه ناحیه اردل برگزار می شود.

وی، افزود: دراین محافل معنوی که پنج شنبه های هر هفته برگزار می شود، از قاریان و حافظان برتر شهرستان دعوت می شود تا ضمن تلاوت آیات نور، به تبیین شیوه های قرائت و حفظ بپردازند و زمینه ورود بیشتر کارکنان به این عرصه الهی را فراهم آورند.

ارسال نظرات