امام‌جمعه کلاردشت گفت: دیپلماسی تنها بخشی از کار دولت است و باید اولویت امروز کشور اقتصاد مقاومتی و استفاده از توانمندی‌های داخلی باشد.
کد خبر: ۸۶۹۴۴۷۳
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت‌الاسلام حسین مقیسه شامگاه دوشنبه در دومین جلسه شورای اداری کلاردشت با اشاره شعار سال اظهار کرد: دشمن تلاش دارد با مسائل سیاسی مقاومت مردم ایران را در هم بشکنند، اما با تکیه‌بر ظرفیت داخلی و تلاش اقتصادی در داخل کشور، دیگر تحریم‌ها کاری از پیش نمی‌برند.

وی بابیان اینکه اگرچه تحریم‌ها مشکلاتی نیز به وجود آورده است، ادامه داد: اما در بسیاری از موارد تحریم‌ها نعمتی برای ایران است، و در مسائلی مانند انرژی هسته‌ای و صنایع موشکی باعث خودباوری ملت شده است.

امام‌جمعه کلاردشت گفت:  دیپلماسی تنها بخشی از کار دولت است و باید اولویت امروز کشور اقتصاد مقاومتی و استفاده از توانمندی‌های داخلی باشد.

این مسئول خواستار استقرار کامل ادارات در کلاردشت شد و تأکید کرد: در سال‌های اخیر پیگیری‌های خوبی انجام شد، اما اداراتی مانند شبکه بهداشت و درمان و اداره راه هنوز مستقر نشده‌اند و برای رفاه مردم لازم است این کار سرعت گیرد.

مقیسه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که از وضعیت فرهنگی کشور با عبارت ولنگاری فرهنگی نام بردند، یادآور شد: در کلاردشت باید اعتبارات و امکانات بیشتری به این مقوله اختصاص یابد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها