کوثری با اشاره به اینکه رفع معضل رکود، بیکاری و تورم از انتظارات به حق مردم از دولت است و تقریبا قاطبه صاحب نظران بر این باورند که الگوی اقتصاد مقاومتی می تواند این چالش ها را برطرف سازد، افزود: به نظرمن دولت یازدهم دولت سنگینی است و چون نمی تواند تغییر رفتار بدهد چاره ای ندارد جز اینکه تقصیرات را به گردن دولت قبل بیندازد.
کد خبر: ۸۶۹۴۴۹۰
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳

محمداسماعیل کوثری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره رویه دولت یازدهم در مقصر جلوه دادن مسئولان قبلی گفت: چندی پیش آقای رئیس جمهور گفته بودند رسانه ها نباید با طرح مساله اقتصاد مقاومتی به انتظارات و توقعات مردم دامن بزنند در حالی که مردم توقع زیادی از دولت ندارند.

وی با اشاره به اینکه رفع معضل رکود، بیکاری و تورم از انتظارات بحق مردم از دولت است و تقریبا قاطبه صاحب نظران بر این باورند که الگوی اقتصاد مقاومتی می تواند این چالش ها را برطرف سازد، افزود: به نظر من دولت یازدهم دولت سنگینی است و چون نمی تواند تغییر رفتار بدهد، چاره ای ندارد جز اینکه تقصیرات را به گردن دولت قبل بیندازد.

کوثری خاطرنشان نمود: این نوع اقدامات تنها بازی با کلمات است و مطمئنا مردم در فرصت مناسب به این عملکرد واکنش نشان خواهند داد.

ارسال نظرات