خبرهای داغ:
دانشجویان ساکن خوابگاه های دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در طی چند جلسه با مواد مخدر و آثار سوء آن آشنا شدند.
کد خبر: ۸۶۹۴۴۹۱
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، با هماهنگی های بعمل آمده از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان شاهرود و در راستای پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر و روانگردان و شناخت دقیق تر دانشجویان ساکن در خوابگاههای این دانشگاه، طی 4 جلسه کارشناسان رو در رو با دانشجویان موارد منفی و این آثار سوء را به آنان گوشزد کردند و آموزش های لازم داده شد.

در این جلسات دانشجویان با نقاط ورود به دام های اعتیاد در خانواده آشنا شدند و با پخش فیلم هایی آموزشی، قربانی های دامهای اعتیاد به مواد مخدر صنعتی و سنتی و روان گردان ها را دیدند.

در جلسات یاد شده کارشناسان نیروی انتظامی شهرستان شاهرود در حوزه مواد مخدر به سوالات و ابهامات دانشجویان در زمینه های مختلف مواد مخدر و اعتیاد به این مواد پاسخ دادند که مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت و همچنین انواع مواد مخدر برای آشنایی بیشتر مخاطبان به آنان نمایش داده شد.

با توجه به شیوع مواد مخدر در بین قشر جوان و به خصوص دانشجویان و درخواستهای مکرر آنان ، در بازه های زمانی مشخص اینگونه کارگاهها در خوابگاههای دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها