خبرهای داغ:
به همت پایگاه رهروان ولایت حوزه بسیج صدیقه کبری(س)؛

کارگاه آموزشی و پیشگیری از سوء مواد مخدر در شاهرود برگزار شد

به همت پایگاه رهروان ولایت حوزه بسیج جامعه زنان کارگاه آموزشی و پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر و اعتیاد برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۴۵۱۰
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به همت پایگاه رهروان ولایت حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری(س) شاهرود کارگاه آموزشی و پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر و اعتیاد برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی که 70 نفر از خواهران بسیجی حضور داشتند کارشناس بهداشت محیط ناصری به بیان انواع مواد مخدر و مضرات آن پرداخت و خانواده ها را در این زمینه آگاهی بخشید تا مراقب فرزندان خود باشند و اثرات مواد مخدر سنتی و صنعتی را بدانند و مراقب باشند.

همچنین کارگاه مضرات استعمال دخانیات و کنترل آن توسط کارشناس بهداشت محیط در محل پایگاه رهروان ولایت واقع در مسجد الزهرا(س) شهرک توحیدی شاهرود برگزار شد.

نشست نهضت روشنگری نیز با موضوع امام زمان و مهدویت و با سخنرانی علیرضا مصطفوی برگزار که با استقبال بسیجیان برگزار گردید.

نفیسه سبحانی فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری کارگاه های مختلف در سطح پایگاه ها اظهار کرد: با توجه به نیاز بسیجیان با همکاری نهادهای مختلف کارگاه های آموزشی برای آگاهی بخشی به خانواده ها برگزار می شود که با استقبال خوب خواهران بسیجی روبروست.

وی افزود: تلاش ما این است با توجه به نیازسنجی بسیجیان و تهدیدات روز دشمن در جنگ نرم کارگاه ها و کلاس های آموزشی مختلفی را برای بانوان بسیجی در جهت روشنگری و آگاهی بخشی اجرا كنيم و در طول سال برنامه های مختلفی را در این راستا اجرا می کنیم.

سبحانی با بیان اینکه تلاش ما این است که با توجه به تهدیدات نرم دشمن و هدف قرار دادن خانواده ها مصون سازی نماییم گفت: این آگاهی بخشی به مادران که ستون خانواده ها هستند در جهت تعمیق بنیان خانواده بسیار مهم است و ما در این راستا برنامه ریزی کرده و هدف گذاری نموده ایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها