خبرهای داغ:

شرکت 25 تیم در مسابقات فوتسال جام شهدای دانش آموز طبس

در این دوره از مسابقات فوتسال جام شهدای دانش آموز 25 تیم در قالب 5 گروه در محل سالن ورزشی شهید الاهی طبس به رقابت می پردازند.
کد خبر: ۸۶۹۴۵۹۶
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، مسابقات فوتسال جام رمضان هر ساله در این شهرستان بین تیم های مختلف برگزار می شود که امسال به نام جام شهدای دانش آموز نامگزاری شده است.

در این دوره از مسابقات 25 تیم در قالب 5 گروه در محل سالن ورزشی شهید الاهی طبس به رقابت می پردازند که هر شب سه بازی از آن پیگیری می شود.

مسابقات فوتسال جام شهدای دانش آموز شب گذشته با انجام سه بازی در محل سالن ورزشی شهید الاهی طبس پیگیری شد که ابتدا تیم اقامتگاه بوم گردی ستاره کویر یزد به مصاف تیم یاوران مهدی رفت و توانست 7 بر 4 تیم حریف را مغلوب خود سازد.

تیم رستوران 14 و لبنیات باغچه جوخواه نیز 2 بر 0 از سد شهدای فهالنج گذشت و دیدار بین تیم های دهیاری خسروآباد و شهدای گمنام نیز با نتیجه 5 بر 4 به سود تیم دهیاری خسروآباد پایان یافت.

لازم به ذکر است امشب نیز بنتونیت سپاهان اصفهک - دهه شصتی ها، شاهین نوین- دهیاری اصفهک، رستوران میزبان-دهیاری خرو با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

همچنین مسابقات والیبال بانوان جام رمضان شهرستان طبس با شرکت 6 تیم از شنبه 22 خرداد سال جاری در محل سالن ورزشی عفاف آغاز گردید.

در بازی نخست دو تیم جهش الف و شاهین نوین به مصاف هم رفتندکه در پایان تیم شاهین نوین توانست با نتیجه 2 بر 1 تیم جهش الف را مغلوب خود سازد.

در دومین شب از برگزاری مسابقات والیبال بانوان جام رمضان 95، تیم های خانه کارگر و رستوران رفاه گستر ایرانیان با یکدیگر به رقابت پرداختند و خانه کارگر با نتیجه 2 بر 1 از سد حریف گذشت.

گفتنی است این مسابقات با انجام دو بازی بین تیم های رستوران رفاه گستر ایرانیان - شهرداری و شاهین نوین- جهش در روز چهارشنبه 26 خرداد سال جاری در محل سالن عفاف پیگیری خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها