رئیس اداره تبلیغات اسلامی اشکذر خبر داد:

اعزام 50 مبلغ در طول ماه مبارک رمضان به مساجد اشکذر

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اشکذر : در ماه مبارک رمضان امسال، 50 مبلغ در سطح شهرستان اشکذر اقدام به تبلیغ احکام و علوم دینی می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۹۴۶۱۷
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، رئیس ادره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و با اشاره به برکات مادی و معنوی این ماه اظهار داشت: آنچه باعث صعود معنوی انسان می‌شود تلاوت قرآن و آگاهی و عمل به علوم قرار داده‌شده در این کتاب الهی است.

"حجت الاسلام پور قیومی" با برشمردن پله‌های ترقی معنوی انسان‌ها به‌ویژه در ماه مبارک رمضان، افزود: انسان‌ها به‌طور ذاتی به دنبال رشد معنوی و دستیابی به کمال هستند که این مهم با تمسک به اهل‌ بیت (ع) و بهره‌گیری از فرمان‌های قرآنی محقق می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان امسال، 50 مبلغ در سطح شهرستان اشکذر اقدام به تبلیغ احکام و علوم دینی می‌کنند، تصریح کرد: پیش از ماه رمضان با نیازسنجی از سطح بخش ها و روستاها و شناسایی آن‌ها نسبت به تأمین روحانی مستقر در سطح بخش ها و روستاهای اشکذر برنامه‌ریزی می‌شود.

پورقیومی با بیان اینکه در اکثر مساجد شهرستان اشکذر در طول ماه مبارک رمضان تلاوت قرآن کریم و جزءخوانی صورت می‌‌گیرد، یادآور شد: روحانیون مبلغ اعزامی، در سطح مساجد شهرستان اقدام به تفسیر و آموزش قرآن، برپایی نماز جماعت در سه وعده، برگزاری ادعیه و دعای افتتاح و پاسخگویی به مسائل و احکام شرعی می‌پردازند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار