خبرهای داغ:
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه زیرکوه گفت: طرح ضيافت الهي در جوار مسجد با هدف آشنايي كودكان و نوجوانان با مفاهيم و معارف ديني در قالب شعر، داستان، نمايش، مسابقه و مشاركت دانش آموزان در دارالقرآن امام حسن مجتبي (ع) حاجي آباد برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۹۴۶۳۴
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح ضیافت الهی در زیرکوه اظهارداشت: طرح ضيافت الهي در جوار مسجد با هدف آشنايي كودكان و نوجوانان با مفاهيم و معارف ديني در قالب شعر، داستان، نمايش، مسابقه و مشاركت دانش آموزان در دارالقرآن امام حسن مجتبي (ع) حاجي آباد برگزار می شود.

رئیس اداره اوقاف زیرکوه زیرکوه خاطرنشان کرد: دراين طرح که در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبركه سراسر كشور با همكاري اداره اوقاف و امور خيريه برگزار شود، احاديث معصومين ، آيات مهم و موضوعي قرآن کریم، نكات اخلاقي و احكام مبتلي به، به صورت جذاب همراه با جديد ترين شيوه هاي ارائه مفاهيم ديني به كودكان و نوجوانان آموزش داده می شود.

رحیمی تصریح کرد: طرح ضيافت الهي در جوار مسجد، به مناسبت ماه مبارك رمضان اجراو تا پايان این ماه مبارك ادامه دارد که در صورت استقبال كودكان و نوجوانان این طرح، در ايام تابستان نیز ادامه خواهد داشت.

گفتنی است طرح ضيافت الهي در جوار مسجد هر شب بعد از افطار در دارالقرآن امام حسن مجتبی (ع) و در جوار مسجد فاطمه الزهرا(س) شهر حاجی آباد برگزار و مورد استقبال بی نظیر کودکان و نوجوانان قرار گرفته است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها