برگزیدگان سی و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در جلسه شورای فرهنگی این دانشگاه تجلیل شدند.
کد خبر: ۸۶۹۴۶۴۶
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از روابط عمومی دانشگاه، حجت الاسلام سیف الله مدبر مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی در این مراسم با بیان اینکه ماه مبارک رمضان دارای تاثیرات فراوانی در زندگی دنیوی و اخروی انسان دارد، گفت: امیدوارم در اثر دعا در حق همدیگر از فیوضات این ماه مبارک بیشتر بهره مند شویم.

وی با اشاره به وظایف شورای فرهنگی دانشگاه در ماه مبارک رمضان، افزود: با توجه به شرایط زمانی دانشجویان با حضور خود در دانشگاه در برنامه های ماه رمضان و شب های قدر شرکت کنند.

مدبر با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی است که سالی یک بار برای انسان بدست می آید، تصریح کرد: باید با برنامه ریزی در این ماه مبارک، از آن به نحو احسن استفاده کنیم.

دکتر عباس فنی اصل معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه نیز با بیان اینکه در حال حاضر برنامه های مختلف قرآنی در سطح دانشگاه در حال اجرا است، گفت: دانشجویان این دانشگاه در مسابقات مختلف فرهنگی و قرانی در سطح منطقه و کشور حضور می یابند.

وی افتخارات قرآنی را افتخاری تقدس بخش برای دانشگاه دانست و افزود: حضور تاثیرگذار دانشجویان در برنامه ها و مسابقات فرهنگی و قرآنی قابل تقدیر است.

گفتنی است در ادامه از منتختبان مرحله دانشگاهی و راه یافتگان به مراحل منطقه ای و کشوری سی و یکمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد.


ارسال نظرات