خبرهای داغ:
فرمانده سابق نیروی انتظامی گلستان مطرح کرد؛

نگاهی مختصر به اقدامات انجام شده نیروی انتظامی ناجا در 5 سال گذشته

فرمانده سابق نیروی انتظامی با توجه به بحث اقتصاد مقاومتی گفت:نگاه ما در حوزه اقتصادمقاومتی توجه ، رعایت اصل صرفه جویی، بهره گیری و مدیریت بهینه منابع بوده است.
کد خبر: ۸۶۹۴۶۷۹
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سید محمد میرفیضی در مراسم صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان، اظهار کرد: اقدامات انجام شده نیروی انتظامی در دو بخش درون زا و برون زا در راستای فرامین مقام معظم رهبری و طبق قوانین سلسله مراتب ناجا صورت گرفته است.

وی یکی از موضوعات مورد تأکید مقام معظم رهبری را در بحث رضایتمندی خواند و گفت:سعی کردیم در خصوص کمی و کیفی و افزایش و پاسخگویی مطالبات مردم به نحو احسنت عمل کنیم و در این راستا اقدامات مؤثری انجام داده ایم.

فرمانده سابق نیروی انتظامی گلستان بیان داشت:یکی از اقدامات انجام شده درتجمع خطوط 110 است که در بحث خدمات به امدادخواهان، افزایش تحرک نیروهای عمل کننده و کاهش هزینه های مالی در سال 1394 توسط نیروی انتظامی ناجا استان گلستان رتبه دوم در سطح کشوری در بحث رضایتمندی را کسب کردیم.

میر فیضی با اشاره به حوزه مبارزه با مواد مخدر افزود:در راه مبارزه با معضل مواد مخدر و اعتیاد با تولید و توزیع کنندگان برخورد قانونی کردیم که منجر به جلب رضایت مردم شد که در مجموع عملکرد 13 هزار کیلو مواد کشف و 277 باند متلاشی شدند.

وی کاهش سرقت و افزایش کشفیات را یکی دیگر از اقدامات مهم نیروی انتظامی خواند و اذعان کرد:با توجه به رشد سرقت در سال 1393 کنترل و روند کاهشی آن با اقدامات انجام شده در سال 1393 به 6 درصد و در سال 1394 به یک درصد و در سال 1395 تا به اینجا 15 درصد کاهش در سرقت داشته ایم .

فرمانده سابق نیروی انتظامی گلستان همچنین در بیان ارتقاء دانش سازمانی، همتا پروری و شایسته سالاری گفت :تربیت و پرورش و خوداتکایی استان در منابع انسانی به خصوص مدیران با رعایت ایم مضامین 59 درصد افزایش نسبت یه سال 89 داشته ایم .

میر فیضی در بحث صیانت و پیشگیری از جرایم اظهار کرد: ارتقاء و توجه ویژه به فضای اسلامی و دینی، ارزشی، انقلابی و تفکر بسیجی و سلامت اداری کارکنان در طول 5 سال گذشته شاهد روند کاهشی در جرایم کارکنان و کسب رتبه 7 کشوری را در سال 1394 داشته ایم که نسبت به سال 1390 به 46 درصد و نسبت به سال 1393 به 42 درصد کاهش جرایم رسیده ایم.

وی با نگاه به کارنامه یگانی در سال 1394 بیان داشت :کسب رتبه دوم در شش ماه اول سال و رتبه اول در شش ماه دوم سال 94 از امتیازات بارز ماست و کسب رتبه برتر در سال 1392 در جشنواره مالک اشتر از مباحث اشراف فرماندهی می باشد.

میر فیضی در ادامه به اقدامات صورت گرفته در بحث فرهنگ قرآنی، توجه به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و اقتصاد مقاومتی اشاره و تصریح کرد:نگاه ما در حوزه اقتصادمقاومتی توجه و رعایت اصل صرفه جویی، بهره گیری و مدیریت بهینه منابع بوده است.

فرمانده سابق نیروی انتظامی گلستان در ادامه مطلب افزود :با توجه به همه کمبودها و اعتبارات در سال گذشته 32 درصد افزایش تولید تحرک در حوزه خودرویی و احداث 14 دستگاه نوسازی و 38 دستگاه بازسازی از ساختمان های انتظامی استان را داشته ایم و خوشبختانه تا به الان هیچ بدهی باقی مانده ای نداریم.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها