کارگاه آموزشی دوره شهید بهشتی(ره) بسیج برگزار شد؛

تحقق روحیه بسیجی،حلال مشکلات کشور / ساماندهی سمن ها برای خدمت رسانی به محرومین

کارگاه آموزشی دوره شهید بهشتی(ره) با حضور ارکان شورای راهبردی بسیج اقشار،گروههای مردم نهاد وفرماندهان پایگاه بسیج اداری کارگری در سپاه قائم شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۴۷۳۷
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج مازندران، کارگاه آموزشی دوره شهید بهشتی(ره) با حضور ارکان شورای راهبردی بسیج اقشار،گروههای مردم نهاد وفرماندهان پایگاه بسیج اداری کارگری در نمازخانه سپاه قائم شهر برگزار شد.

در  حاشیه این کارگاه آموزشی ابراهیم یعقوبی با تبریک فرا رسیدن ماه رمضان گفت : هر جا بسیج ورود پیدا کرد مشکلات کشور  حل می شود.

فرمانده سپاه قائم شهر افزود : در وضعیت کنونی حضور بسیج در همه میدانها بش از پیش احساس می شود.خصوصا با نامگذاری امسال با نام اقتصاد مقاومتی،اقدام و عملی می طلبد تا همه ما با اراده جدی در حل مشکلات کشور وارد عمل شویم.

در ادامه این طرح، نوروز علی ندافی مسئول شورای راهبردی اقشار سپاه کربلا ضمن تشریح اهداف این شورا اذعان نمود : هریک اعضای ارکان شورا در سلسله نشستها ی قشر در درجه اول پایه فکری انقلابی ودر درجه دوم بصیرت را لازمه اقدام در جهت فرمایشات وانتظارات مقام معظم رهبری قرار دهند.

وی هدف از تشکیل شورای راهبردی بسیج اقشار را اجرای تدابیر ولی امر مسلمین واسلامی شدن اقشار مختلف در مسیر جذب وهدایت به سمت و سوی اهداف متعالی نظام و انقلاب دانست و عنوان کر د : اساس کار شورا برگزاری نشستها وجلسات به صورت مداوم برای تبادل آراء،ارائه پیشنهاداها وراهکارها ورسیدن به یک راهکار مشترک ومفید برای حل معضلات مختلف جامعه همراه با تعامل با دیگر نهادها است.

مسئول شورای بسیج راهبردی اقشار سپاه کربلا یکی دیگر از اهداف تشکیل این شورا را استفاده از ظرفیت سمن ها(سازمانهای مردم نهاد) در حوزه های مختلف فرهنگی،سیاسی،اجتماعی و... در حمایت از انقلاب و دستاوردهای آن برشمرد و گفت : با بهره گیری از این ظرفیت می توان با سازماندهی سمن ها در جهت خدمات رسانی به محرومین ،دفاع از نظام و انقلاب،کاهش آسیبهای ناشی از بحرانهای سیاسی و.. استفاده نمود.


انتهای پیام/ت

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار