مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر:

توجه به عبودیت از اهداف نهادی سپاه پاسداران است

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر در گردهمایی فرهنگ نهادی مساله توجه به عبودیت را از اهداف نهادی سپاه پاسداران دانست و افزود: همه کارهای اداری و اعمال عبادی باید از روی اخلاص، علم و شناخت و مداومت در انجام نوافل باشد تا حضور قلب پیداکرده و فلسفه خلقت را درک کنیم.
کد خبر: ۸۶۹۴۷۶۲
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج درآذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی با اشاره به اینکه پرستش خداوند متعال طبق فطرت و خلقت آدمي است گفت: انسان فطرتاً خداجو و خداپرست است و دستورات دین مبین اسلام بر اساس باطن و فطرت خدا محوری انسان است.

وی با بیان اینکه فلسفه خلقت انسان عبودیت و بندگی است، ادامه داد: انسان برای عبادت خلق شده است و دین مبین اسلام برای همه کار های انسان برنامه دارد تا انسان را به رستگاری برساند.

حجت الاسلام طالعی علت پرستش خداوند را بیانگر عظمت خداوند و فقر و وابستگی انسان به ذات احدیت خواند و بیان کرد: فلسفه عبادت اظهار عجز و ذلت است و نهایت ذلت در پیشگاه خداوند باری تعالی عبادت و پرستش است.

وی برنامه اسلام را رساندن انسان به کمال و سعادت دانست و تاکید کرد: انسان در کنار زندگی و انجام امورات روزمره باید خداوند را بندگی و عبادت کند و لازمه عبادت اطاعت خداوند متعال است و اطاعت جزء با ترک معصیت و انجام واجبات و مستحبات و نهی از منکرات اتفاق نمی افتند.

همایش مصون سازی فرهنگی به همت فرهنگي و تبليغات سپاه عجب شیر با موضوع گردهمایی تبیینی ترویجی فرهنگ نهادی در نمازخانه این ناحیه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار