مسئول امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی :

طرح بازدید از باشگاه‌ها و اماکن ورزشی استان اجرا می شود

بیتا آراستی از اجرای طرح بازدید از باشگاه‌ها و اماکن ورزشی در سطح استان بعد از ماه مبارک رمضان 95 خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۴۷۷۰
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱

خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

بیتا آرستی مسئول امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار داشت : طرح بازدید از باشگاه‌ها و اماکن ورزشی شهرستان اراک از اول ماه رمضان به اجرا در آمده و بعد از ماه مبارک رمضان نیز شاهد فراگیر شدن این طرح در سطح استان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: این طرح با همکاری هیأت‌های ورزشی و بازرسان اداره کل به اجرا در می‌آید و طی آن تمام باشگاه‌های دولتی و خصوصی در خصوص رعایت موارد بهداشتی، نحوه تمرینات، نحوه بدن‌سازی، بیمه ورزشکاران و... مورد بازرسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

بیتا آراستی در ادامه با اشاره به حضور ورزشکاران استان در اردوهای تیم ملی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون رویا علی‌آبادی در اردوی تیم ملی کبدی، سمانه سنجری و فراست مبتدی در اردوی تیم ملی آلیش، مریم مرادمنش، ریحانه راهزانی، معصومه بهزادی و فرزانه ازانفودی در تیم ملی سپک‌تاکرا، ملیکا برون و زهرا اصلانی در تیم ملی قایقرانی حضور داشتند.

وی افزود: کسب یک مدال طلا در مسابقات کبدی قهرمانی آسیا، کسب یک مدال طلا در قایقرانی، 7 مدال طلا توسط مهشید شریفی، مریم خدابخشی و زهرا و فاطمه شعبانی در مسابقات دو ومیدانی جانبازان و معلولان، کسب یک مدال طلا و یک مدال نقره توسط هانیه احمدی در مسابقات اسکیت دسته‌جات آزاد، سه مدال نقره در مسابقات جودو توسط سوگند محمودی، فاطمه آشنا و سارا مشایخی و... بخشی از این اقدامات به شمار می‌رود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار