یک کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد
محمد جواد معصومی نیا گفت: دولت باید بتواند سرمایه گذاری ادعا شده را برای فعال سازی واحدهای صنعتی اعم از ارج و پارس الکتریک بکار بگیرد.
کد خبر: ۸۶۹۴۷۷۲
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶

محمد جواد معصومی نیا کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: دولت که ادعای گشایش برجام را داشته است تنها در روابط محدود بانکی مشاهده شده است اینکه دولت می گوید برجام گشایشی بوده است شده است و تا قبل از برجام، قادر به  جابجایی پول نبودیم و یا اینکه قبل ازبرجام روابط بانکی با دنیا دچار محدودیت بوده است ادعایی بیش نیست .

وی با بیان اینکه دولت منابع سرمایه گذاری خارجی را به واحدهای تولیدی اعم از کارخانجات تزریق کند افزود: تنها نکته این است چرا با ادعای سرمایه گذاری خارجی، صنایع داخلی بیشتر به خواب و تعطیلی رفته است؟! و مسیر سرمایه گذاری خارجی در چه مواردی طی می گردد؟!

معصومی نیا بیان داشت: آنچه در قواره صنعت و اقتصاد مشاهده می شود و توسط  مسولان دولتی اعم از آقایان سیف و جلال پور هم تکرار شده است گشایش بانکی مد نظر در راستای گشایش اقتصادی نبوده است و نتوانسته واحدهای تولیدی و صنعتی مطرح در کشور را دچار رونق اقتصادی کند چرا دولت گشایش بانکی را برای فعال سازی بنگاه های صنعتی و تولیدی به کار نمی گیرد؟!

وی در خاتمه افزود: دولت باید بتواند سرمایه گذاری ادعا شده را برای فعال سازی واحدهای صنعتی اعم از ارج و پارس الکتریک بکار بگیرد.

ارسال نظرات