با تصویب شورای شهر مشهد صورت گرفت؛

نام‌گذاری میدان یا خیابانی در مشهد به نام استاد حمید سبزواری

اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با نام‌گذاری میدان یا خیابانی به نام استاد سبزواری موافقت کردند.
کد خبر: ۸۶۹۴۷۷۹
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، اعضای شورای اسلامی شهر مشهد در صدوبیست و ششمین جلسه علنی شورا که صبح امروز در تالار شهر مشهد برگزار شد با طرح نام‌گذاری میدان یا خیابانی به نام مرحوم حمید سبزواری در مشهد موافقت کردند.

در این مصوبه مقرر شده است شهرداری ظرف دو هفته آینده یکی از میادین یا خیابان‌های اصلی شهر را برای این نام‌گذاری انتخاب کند.

شهردار مشهد هم در این‌باره در جلسه علنی شورا شورا گفت: با توجه به مصوبه شورای شهر، تهیه طرح جامع نام‌گذاری معابر و میادین مشهد توسط مشاور در حال تهیه است و تا پایان شهریورماه به شورا ارائه می‌شود.

سید صولت مرتضوی افزود: در حال حاضر میدانی بدون نام در سطح شهر نداریم و اگر شورا مصوب کند میدانی به یک نام مشخص نامگذاری شود، باید مشخص گردد کدام میدان یا معبر مورد نظر است.

حسنعلی اخلاقی امیری، عضو شورای شهر نیز در ارتباط با این موضوع گفت: متاسفانه کمیته نام‌گذاری شهرداری مشهد فعال نیست و در این حوزه فعالیت خاصی انجام نمی‌دهد.

حجت‌الاسلام مجید فاطمی ارفع، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیارت شورای اسلامی شهر مشهد همچنین در این باره گفت: قرار بود طرح جامع نام‌گذاری تا پایان شهریورماه به شورا ارائه شود که لازم است گزارشی در مورد روند انجام این طرح به شورا ارائه گردد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها