معاون شهرداری خرم آباد:

180 واحد جوشکاری به خارج از شهر خرم آباد منتقل می شوند

معاون شهرداری خرم آباد گفت: 180 واحد جوشکاری به خارج از شهر خرم آباد منتقل می شوند.
کد خبر: ۸۶۹۴۷۸۰
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵

معاون شهردار خرم آباد:

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازخرم آباد، محمدخانی در جلسه انتقال صنوف عمده فروش مواد غذایی و جوشکار خرم آباد به خارج ازمحدوده شهر، که در فرمانداری برگزار شد، گفت: در مجموع 180 واحد صنفی جوشکاری در سطح شهر خرم آباد آمادگی جابجایی به خارج از محدوده شهر را دارند.

وی افزود: انتقال صنوف آلاینده و مزاحم طبق بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها در دستور کار شهرداری خرم آباد است؛ بنابراین انتقال این واحدها قطعی است.

معاون شهرداری خرم آباد با بیان اینکه طی چند مرحله اخطارهای قانونی به مالکان عمده فروشان مواد غذایی در سه راه الشتر خرم آباد برای انتقال واحد خود به خارج ازمحدوده شهر ابلاغ شده است، افزود: تاکنون هیچ گونه اعتراض کتبی هم از سوی عمده فروشان به شورای شهر ارائه نشده است و با این حال شهرداری می تواند طبق قانون در هر زمانی از شبانه روز نسبت به پلمپ ها این واحدها اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه مشکلات صنف جوشکاران در مقایسه با عمده فروشان مواد غذایی در سطح شهر خرم آباد کمتر است، گفت: بحث انتقال صنوف آلاینده و مزاحم از سطح شهر خرم آباد قطعی است؛ اما تاکید نداریم که این صنوف حتما به شهرک صنوف قاضبی منتقل شوند؛ از این رو در هر نقطه ای خارج از محدوه شهر می توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

محمدخانی اظهار کرد: انتقال صنوف آلاینده و مزاحم خرم آباد به خارج از محدود شهر زمان بر است؛ اما در هر حال قانون اجرا خواهد شد.

ارسال نظرات