برنامه‌های سپاه زرندیه در ماه رمضان تشریح شد

برگزاری همایش ارکان مساجد به مناسبت ماه مبارک رمضان در شهرستان زرندیه

فرمانده سپاه ناحیه زرندیه گفت: همایش مشترک ائمه جمعه و جماعات، هیئت امنا، کانون های فرهنگی هنری مساجد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه تحت عنوان همایش ارکان مساجد به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۹۴۷۹۷
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲

سرگرد پاسدار محمد مهجوری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج، با اشاره به ویژگی‌های ماه مبارک رمضان اظهار داشت: پیامبر اسلام(ص) فضیلت ماه رمضان را بیش از هر ماه دیگری برشمردند به نحوی که حتی نفس کشیدن و خواب انسان روزه‌دار در این ماه عبادت محسوب می‌شود.

وی افزود: در روایات ماه رمضان سیدالشهور ماه‌های قمری است، ماه رمضان یک ماه ویژه است و بایستی سعی کنیم از تمام ظرفیت این ماه استفاده و بهره‌برداری لازم را دشاته باشیم، خواندن نماز شب، دعای افتتاح، دعای ابوحمزه و مسائل همچون مثل افطاری دادن به مستمندان توصیه شده است.

فرمانده سپاه ناحیه زرندیه تصریح کرد: ماه رمضان تنها ماهی است که در میان ماه‌های قمری نامش در قرآن ذکر شده، اکثر کتب آسمانی مثل صحف ابراهیم، تورات موسی، زبور داوود، انجیل عیسی و قرآن مجید در این ماه بر انبیاء الهی(ع) نازل شده است.

سرگرد پاسدار مهجوری با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده ویژه این ماه در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان زرندیه گفت: برگزاری محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برجسته کشوری، برگزاری همایش ارکان مساجد، مراسم معنوی تلاوت جزءخوانی قرآن کریم در پایگاه‌های مقاومت بسیج، برگزاری یادواره‌های شهدای پاسدار تحت عنوان محافل انس با قرآن کریم در امامزاده سید منصور(ع)، برگزاری جشن‌های باشکوه میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) به مدت دو شب، مراسم احیای لیالی قدر در جوار شهدای گمنام و در پارک شهدای گمنام، فضاسازی محیطی و تبلیغی در سطح شهرستان و در نهایت حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس برنامه‌های بسیج سپاه زرندیه در این ماه پر فضیلت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات