خبرهای داغ:
استاندار گلستان گفت:عرصه کار پلیس عرصه مردم است و طبق فرمایش مقام معظم رهبری نیروی انتظامی باید به عنوان یار مهربان و مقتدر در ذهن مردم ترسیم شود .
کد خبر: ۸۶۹۴۸۰۲
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حسن صادقلو صبح امروز در جلسه تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان ،با بیان اینکه جوهره در احسن الحال خدمت گذاری است ،اظهار داشت:اسلام را می توان ساعتها سخن گفت، تعبیر و عمل کرد که به صراحت می توان گفت جوهره آدمی خدمت است و خدمت توفیق است نه عمل .

وی افزود :نظام مهندسی ایمان به عمل صالح و جوهره در عمل صالح صدق نیت است لذا به درجه ای از صدق نیت باید رسید که ارزش افزوده به عمل اتفاق بیوفتد.

استاندار گلستان مسأله صدق نیت را مسأله مهمی خواند و بیان داشت:احسن الحال در این ماه و تمام ماه ها در عرصه آموزه های اسلامی انسان باید بتواند به مردم خدمت کند و خدمتگزاری امین و صادق با نیت الهی باشد.

صادقلو با تأکید بر خدمتگزاری به مردم تصریح کرد:انسان اگر عرفانی فردی دارد اگر تبدیل به عرفان اجتماعی نشود ناقص است و اگر عرفان اجتماعی در جهت خدمتگزاری به مردم انجام نشود بدانید عرفان اجتماعی اتفاق نیوفتاده است که تمام حرکات قرآن و آموزه های الهی در اقدام انسان تبدیل به این مسأله می باشد.

وی جایگاه پلیس از دیدگاه مقام معظم رهبری اینگونه خواند و گفت:عرصه کار پلیس عرصه مردم است و طبق فرمایش مقام معظم رهبری نیروی انتظامی باید به عنوان یار مهربان و مقتدر در ذهن مردم ترسیم شود لذا شما کسانی هستید که در عرصه خدمت برای مردم شاخص هستید و ارزش افزوده عمل شما مضاعف است.

استاندار گلستان در آخر از زحمات سردار میرفیضی تشکر و بیان داشت:با توجه به اینکه استان گلستان رنگین کمان اقلیم است یک شورای تأمین همگرا و همدل در استان داریم که وجودش را مدیون تلاش های شما عزیزان در عرصه خدمت به مردم و ملت می دانیم.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها