مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان ، گفت : تفسیر و مفاهیم سوره مبارکه «صف» به‌عنوان رشته ویژه پانزدهمین آزمون سراسری معاونت قرآن و عترت انتخاب شده است.
کد خبر: ۸۶۹۴۸۱۱
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، احمدی گفت: با توجه به رویکرد معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال‌جاری مبنی بر توجه جدی به توسعه فهم قرآن‌کریم در کنار سایر آموزش‌های قرآنی، تفسیر و مفاهیم سوره مبارکه «صف» به‌عنوان رشته ویژه پانزدهمین آزمون سراسری معاونت قرآن و عترت انتخاب شده است.

وی با اشاره به برگزاری این آزمون در روز پنج‌شنبه، ۲۰ آبان‌ماه امسال در استان لرستان هم‌زمان با سراسر کشور، ادامه داد: این آزمون در رشته‌های حفظ قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، تدبر در قرآن و در رشته معارف اهل‌بیت(ع) برگزار می‌شود.

احمدی تصریح کرد: آزمون حفظ این دوره از آزمون قرآن و عترت در رته‌های حفظ جزء ۳۰، حفظ جزء اول، حفظ ۳ جزء اول، حفظ ۵ جزء اول، حفظ ۱۰ جزء اول، حفظ ۱۵ جزء اول، حفظ ۲۰ جزء اول و حفظ کل برگزار می‌شود.

مسئول دفتر امور قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به برگزاری آزمون تدبر در قرآن در رشته‌های تدبر در قرآن و عقاید قرآنی، عنوان کرد: ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در رشته‌های مفاهیم سطح مقدماتی یک، مفاهیم سطح مقدماتی دو، مفاهیم سطح تکمیلی، مفاهیم سطح تکمیلی، مفاهیم سطح مقدماتی و مفاهیم سوره مبارکه «صف» برگزار می‌شود.

ارسال نظرات