خبرهای داغ:
سرهنگ علی اکبر جاویدان طی مراسمی به عنوان فرمانده نیروی انتظامی گلستان معرفی شد.
کد خبر: ۸۶۹۴۸۲۵
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵
 به گزا ش خبرگزاری بسیج گرگان به نقل از فارس ،علی‌اکبر جاویدان پیش از ظهر امروز طی مراسمی در سالن اجتماعات فرماندهی انتظامی گلستان، با حضور سردار اسکندر مومنی جانشین فرمانده ناجا، به عنوان فرمانده جدید انتظامی گلستان معرفی شد.

همچنین در این مراسم از تلاش‌های سردار سیدمحمود میرفیضی که از سال 1390 مسئولیت فرماندهی انتظامی استان گلستان را بر عهده داشت، تقدیر شد.

گفتنی است سردار میرفیضی به عنوان فرمانده انتظامی استان مازندران منصوب شده است.

بر اساس این گزارش، در اردیبهشت ماه سال گذشته در همایش فرماندهان ناجا، سردار میرفیضی به عنوان فرمانده نمونه ناجا معرفی شد و بر اساس آخرین نظرسنجی‌های انجام شده توسط بازرسی کل ناجا، نیروی انتظامی به عنوان دومین استان برتر از نظر مقبولیت و رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس معرفی شد.

علی‌اکبر جاویدان فرمانده جدید انتظامی گلستان در این مراسم اظهار کرد: امروز مسئولیت خطیری به عهده من گذاشته شد و به طور قطع من این مسئولیت را یک امانت بسیار مهم می‌دانم.

وی اضافه کرد: این مسئولیت یک امانت الهی است که اگر در راستای حفظ ارزش‌‎های اسلامی قرار گیرد، دارای ارزش فراوانی است.
{$sepehr_album_7215}

فرمانده جدید انتظامی گلستان با اشاره به اولویت‌های ماموریتی نیروی انتظامی در سال جاری، تصریح کرد:‍ این اولویت‌ها برگرفته از فرامین مقام معظم رهبری است که به طور قطع تمامی فرماندهان و مدیران انتظامی استان نیز این موضوعات را مدنظر قرار خواهند داد و با تلاش‌های مضاعف در راستای اجرای آن گام بر می‌دارند.

جاویدان تاکید کرد: نیاز است تا برای برقراری نظم و امنیتی مطلوب، تمامی دستگاه‌ها و نهادها با پلیس همکاری کنند و تاکید پلیس استفاده از ظرفیت‌های مردمی و اجتماعی است.

وی در پایان ابراز کرد: استفاده از ظرفیت بسیج، شوراهای معتمد و آحاد مردم در توسعه نظم و امنیت استان از جمله موضوعاتی است که توسط انتظامی استان در سال جاری پیگیری خواهد شد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها