خبرهای داغ:
از بین بردن فقر باعث کاهش 50 درصد مفاسد اجتماعی خواهد شد و از طرف دیگر سرمایه گذاری برای عالم آخرت است.
کد خبر: ۸۶۹۴۸۵۸
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان، حسین شکوری در جشن رمضان اظهار کرد:در سال 93 تعداد 990 یتیم در کمیته امداد وجود داشت که این رقم در سال 94 به یکهزار و 50 نفر افزایش یافته است. همچنین یکهزار و 59 نفر در سال 93 دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد بودند که این رقم در حال حاضر به یکهزار و 400 نفر رسیده است.
وی افزود : در حال حاضر طرح استعدادسنجی در سطح خانواده های تحت پوشش در حال انجام است که در این طرح استعدادهای جوانان و نوجوانان و خانواده های تحت پوشش شناسایی و جهت اشتغال به کمیته امداد معرفی خواهند شد که در حال حاضر 90 درصد کار به انجام رسیده است.
مدیر سازمان تبلیغات اسلامی گنبد به عنوان سخنران این جلسه گفت : روزه زمینه تقوی است و یکی از ابزارهایی که در کنار روزه سبب ایجاد تقوی در بین مسلمانان می شود، انفاق است.
حجت الاسلام فتحی افزود : انفاق به روزه ارزش می دهد و این انفاق زمانیکه بی منت و برای رضای خداوند باشد، ارزشمند خواهد بود.
وی تصریح کرد : انفاق باید در بین تمام مردم و تمام سنین فرهنگ سازی شود و جامعه ما بنحوی شود که مردم به صورت خودجوش به کمک فقرا بیایند و نیازی به ارگانی چون کمیته امداد نباشد.
حجت الاسلام فتحی اظهار داشت : از بین بردن فقر باعث کاهش 50 درصد مفاسد اجتماعی خواهد شد و از طرف دیگر سرمایه گذاری برای عالم آخرت است.
در این جشن خیرین آرزوهای فرزندان و افراد تحت پوشش کمیته امداد را در قالب در خت آرزوها برآورده کردند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها