کمبود اعتبارات دریاچه مصنوعی گچساران را خشک کرد

شهردارگچساران گفت: برای تکمیل طرح دریاچه مصنوعی این شهرستان اعتباری افزون بر ۸۰ میلیارد ریال مورد نیاز است که کمبود اعتبار این طرح را متوقف شده است.
کد خبر: ۸۶۹۴۸۶۴
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۵
اردوان زینل‌زاده شهردارگچساران در خصوص آخرین وضعیت ساخت دریاچه مصنوعی این شهرستان گفت: این دریاچه مصنوعی بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که در حال حاضر با توجه به کمبود اعتبار متوقف شده است.

وی افزود:برای تکمیل دریاچه مصنوعی گچساران اعتباری افزون بر ۸۰ میلیارد ریال مورد نیاز است که  تاکنون با انجام محوطه‌سازی و خریدهای پیمانکار افزون بر ۳۰ میلیارد ریال در این طرح هزینه شده است.

زینل‌زاده درادامه به اقدامات صورت گرفته در پارک بانوان این شهرستان گفت: پارک بانوان گچساران یکی از طرح‌های بزرگ در کهگیلویه و بویراحمد بوده که فضای سالم و شاد را برای بانوان فراهم آورده است.

وی افزود: تنها مواردی از جمله نصب آبسردکن و افزایش روشنایی در این پارک مورد نیاز است که مدیریت این پارک نیز متعلق به بانوان بوده و درآینده نزدیک در این خصوص اقدامات بیشتری صورت خواهد گرفت.

گفتنی است عملیات اجرایی پروژه پارک بانوان گچساران در سال 88 آغاز شده ،مساحت این پارک 2 هزار و 700 متر مربع بوده و برای احداث این پارک حدود 10 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

پارک بانوان گچساران دارای امکانات مناسبی همچون پیست اسکی، چمن مصنوعی،پیست دوچرخه‌سواری، امکانات ورزشی و فضای ویژه کودکان است. 

ارسال نظرات