آموزش و فرهنگ سازی نیاز تولید در روستاها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: ظرفیت های اقتصادی و تولیدی با رویکرد مشارکت مردمی در مناطق روستایی بالفعل نشده و این امر نیازمند آموزش و فرهنگ سازی است.
کد خبر: ۸۶۹۴۸۶۸
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱
فتاح محمدی روز سه شنبه در حاشیه شورای آموزش وپروش در گفت وگو با خبرنگاران افزود: یکی از راهکارهای مطلوب اهداف اقتصاد مقاومتی اجرای سیاست های اصل 44قانون اساسی و مشارکت بخش خصوصی در فرایند کار و تولید است.
معاون سیاسی وامنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد تعامل و برنامه ریزی بین بخشی و استفاده مطلوب از تمامی ظرفیت ها را لازمه تحقق اهداف اقتصادی مقاومتی دانست و گفت: توجه به فعالیت های دانش بینان و علمی برگرفته از کارهای پژوهشی به تسهیل فرایند این مهم کمک می کند.
وی به اهمیت تولید علم و فعالیت های فرهنگی در جهت رسیدن بهتر به برنامه های اقتصاد مقاومتی اشاره کردو افزود: ایجاد کارگاه های تولیدی در هنرستانها با هدف استفاده از نیروی انسانی، تجهیزات ، امکانات و آشنایی دانش آموزان با مشاغل و افزایش تولید در جهت و تحقق اقتصاد مقاومتی گام مهمی است.
محمدی بیان کرد: مهمترین برنامه محوری اقتصاد مقاومتی مردمی کردن آن است و تحقق این مهم کاهش بهای تمام شده کالا،کیفیت بهتر و خدمات بیشتر را به دنبال دارد.
وی با اشاره به بررسی مشکلات کمبود اعتبار و فضاهای آموزشی، تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی مدارس استان گفت: برگزاری نشست با دستگاه های خدمات رسان برای همکاری با آموزش وپرورش در خصوص بهای خدمات و عوارض از مصوبه های این نشست بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار