خبرهای داغ:
معاون اجتماعی و فرهنگی مرکز بررسی‌های استراتژیک رئیس جمهوری با اشاره به اینکه سفرهای استانی رئیس جمهوری با اهداف گوناگون صورت می گیرد، گفت: یکی از مهمترین این اهداف حل مسایل و چالش های پیش روی توسعه استان های مختلف است.
کد خبر: ۸۶۹۴۸۷۹
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سلیمان پاک سرشت روز سه شنبه در جلسه کارگروه کشاورزی و تشکیل اتاق فکر استانی که در آستانه سفر ریاست جمهوری به کرمانشاه و با حضور مدیران بخش دولتی، تشکل‌های صنفی، دانشگاهیان و متخصصان بخش کشاورزی استان در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: سفرهای استانی راهکار بسیار مناسبی برای شناخت توانمندی، ظرفیت و استعدادهای هر منطقه است.
وی افزود: در این سفرها مشکلات مناطق مختلف احصا و برنامه ریزی دقیق تر و منظم تری برای حل آن ها صورت خواهد گرفت که در نهایت منجر به رفع بسیاری از این مشکلات می شود.
پاک سرشت یادآور شد: از آنجایی که حل مسایل و مشکلات حوزه‌های مختلف به تنهایی توسط دولت امکان‌پذیر نیست، این نگاه و تلاش در راستای درگیر کردن بخش‌های غیر دولتی در مدیریت سفرهای استانی جدی تلقی می‌ شود.
معاون اجتماعی و فرهنگی مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری در ادامه یکی از ظرفیت های بالای کرمانشاه را در بخش کشاورزی دانست و گفت: برگزاری چنین نشست هایی می تواند منجر به انتشار فهرستی از راهکارها برای شکوفایی و توسعه این بخش شود.
وی تشکیل اتاق فکر را راهی موثر برای دست یابی به ظرفیت های واقعی بخش کشاورزی دانست و گفت: انتظار می‌رود در اتاق‌های فکر راهکارهای لازم برای برون رفت از مسایل و مشکلات استانها شناسایی شده و خروجی آنها در سفر استانی رئیس جمهوری مطرح شود
پاک سرشت در پایان زمینه فعالیت اتاق‌های فکر جدید طراحی شده و دورنمای فعالیتی آن‌ها را امیدوار کننده دانست و گفت: امیدوارم به ‌زودی شاهد رونق بیشتر اتاق‌های فکر و بازتاب آن در سطح استان‌ها باشیم.
ارسال نظرات