فرماندار کهگیلویه جمع‌آوری متکدیان بومی و اتباع بیگانه در سطح این شهرستان را ضروری دانست و گفت: این طرح با همکاری نهادهای ذی‌ربط در امور اجتماعی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۶۹۴۸۹۸
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۸

علی پوزش ظهر امروز در نشست کمیته ساماندهی متکدیان که برای نخستین بار ظهر امروز در فرمانداری دهدشت برگزار شده بود اظهار داشت: این کمیته با هدف جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان در سطح شهرستان تشکیل شده و در صورت ضرورت ماهانه برگزار می‌شود.

فرماندار کهگیلویه امور اجتماعی را از مسائل مهم جامعه خواند و با بیان اینکه فعالیت‌های این حوزه بین‌بخشی است افزود: بی‌تفاوتی مردم و سازمان‌ها نسبت به آسیب‌های اجتماعی سبب شیوع این معضلات خواهد شد.

وی با اشاره به متفاوت بودن شرایط زندگی افراد مختلف در جامعه تصریح کرد: عده‌ای از افراد به خاطر محرومیت از توان مالی،علمی یا سایر شاخصه‌های زندگی مطلوب به یکسری فعالیت‌هایی روی می‌آورند که می‌تواند مخاطره‌آمیز باشد.

فرماندار کهگیلویه ساماندهی این قشر را ضروری خواند و گفت: متکدیان بومی و اتباع خارجی در سطح شهرستان باید با همکاری نهادهای مرتبط شناسایی و ساماندهی شوند.

پوزش با بیان اینکه نسبت به هر دو گروه متکدیان بومی و غیر بومی نمی‌توان بی‌تفاوت بود افزود: متکدیان بومی باید شناسایی و در صورت امکان زیر پوشش نهادهای حمایتی قرار گیرند.

این مسؤول بیان کرد: متکدیان بومی که از حمایت کمیته امداد یا بهزیستی برخوردار هستند نیز با اهرم‌های بازدارنده از قبیل قطع مستمری و خارج شدن از چرخه حمایت از ادامه فعالیت در سطح شهر منع شوند.

وی تصریح کرد: اتباع بیگانه نیز با همکاری نیروی انتظامی و با هزینه شهرداری با خارج از شهرستان انتقال داده شوند.

ارسال نظرات