برنامه‌ریزی صحیح در اجرای اوقاف فراغت مهم است

امام جمعه قلعه رئیسی گفت: برنامه‌ریزی صحیح را در اجرای اوقاف فراغت را مهم برشمرد و یادآور شد: برنامه‌ریزی صحیح یکی از مهمترین اولویت‌ها برای هر کاری است
کد خبر: ۸۶۹۴۹۰۱
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی عصر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش با قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه رمضان ماه خودسازی و انسان‌سازی است و این ماه بهترین فرصت برای نزدیکی به خداوند و استجاب دعاها است.

امام جمعه قلعه رئیسی عنوان کرد: خداوند در راه تعالی و پیشرفت معنوی بشر راه‌های زیادی قرار داده که مهمترین آن ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر است.

وی تاکید کرد: این ماه، ماه انس با قرآن و قرائت قرآن نیز هست و باید سعی شود تا حد ممکن در این کار گام برداشت.

صلواتی در ادامه به موضوع اوقات فراغت در تابستان اشاره و افزود: اوقات فراغت یکی از موقعیت‌های بسیار مناسبی است که فرد می تواند با استفاده از آن به شناسایی و تقویت استعدادهای خود بپردازد.

امام جمعه قلعه رئیسی ادامه داد: اوقات فراغت بهترین زمان برای شناسایی علایق و استعدادهای فردی و نیز انتخاب راه و مسیر زندگی حرفه ای فرد در زمینه های مختلف اعم از علمی، ورزشی، هنری و فنی است.

وی برنامه‌ریزی صحیح را در اجرای اوقاف فراغت را مهم برشمرد و یادآور شد: برنامه‌ریزی صحیح یکی از مهمترین اولویت‌ها برای هر کاری است اما در اجرا شدن درست برنامه‌های اوقات فراغت برای دانش آموزان در تابستان برنامه‌ریزی صحیح است که آموزش و پرورش و دیگر ادارات باید در این زمینه همکاری کنند.

صلواتی از مدیریت آموزش و پرورش خواست تا معلمانی را که در زمینه اجرا شدن اوقات فراغت انگیزه بیشتری را دارند را این مسؤولیت را به آنها واگذار کنند.

امام جمعه قلعه رئیسی در پایان از حضور روحانیون و طلابی که حضور پیدا کردند در چاروسا تشکر کرد و از ادارات به خصوص آموزش و پرورش خواست تا با آنها در جهت پیشبرد اهداف آنها همکاری کنند.

ارسال نظرات