علی رام نورایی در گفتگو با «بسیج»:

شاهد صحنه های دلخراشی در سوریه بودم

بازیگر سریال مسافری از هند گفت: در طول ساخت فیلم «جشن تولد» در سوریه، شاهد دیدن صحنه های دلخراشی بودم و مفتخرم که در فیلمی ایفای نقش کرده ام که بازگو کننده مظلومیت مردم سوریه است.
کد خبر: ۸۶۹۴۹۴۰
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵
علی رام نورایی، بازیگر سینما و تلویزیون با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به ایفای نقش در فیلم «جشن تولد» گفت: برای ساخت این فیلم به سوریه رفتیم و در حلب فیلمبرداری آن را آغاز کردیم و فاصله کمی بین محل فیلمبرداری ما با تروریست های جبهه النصره بود اما ما به کارمان ادامه دادیم.

وی ادامه داد: واقعا در طول حضورم در سوریه، شاهد دیدن صحنه های دلخراشی بودم و مفتخرم که در فیلمی ایفای نقش کرده ام که بازگو کننده مظلومیت مردم سوریه است.

نورایی با بیان اینکه حضور در فیلم جشن تولد، اولین تجربه بازیگری اش در مکان جنگ زده بوده است، افزود: در طول مدت فیلمبرداری برای ساخت فیلم جشن تولد، بارها راکت های تروریست ها نزدیک محلی که ما حاضر بودیم اصابت کرد.

بازیگر سریال «جابربن حیان(ع)» در پایان با انتقاد از عدم امکانات لازم در جهت ساخت فیلم های دفاع مقدس گفت: امکاناتی که برای سینمای دفاع مقدس لحاظ شده به هیچ وجه جوابگوی الزامات و نیازمندی‌های این ژانر نیست. من این امر را به خوبی در چند فیلم دفاع مقدسی تجربه کردم. این محدودیت در فیلم‌های جنگی به نوعی بود که ما برای حفظ جان خود نیز با مشکل رو به رو بودیم. با چنین وضعیتی چه انتظاری می‌توان داشت. این کمبودها را در کنار تولیدات روز سینمای هالیوود قرار دهید که با سرمایه‌گذاری کلان، فیلم‌هایی را تولید می‌کنند تا به تجاوزگری‌ خود لباس مناسب بپوشانند! اتفاقی که متاسفانه تا حدودی هم در انجام آن موفق بوده‌اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار