رئیس ستاد احیای امر به معروف نمین:

منشأ منکرات در جامعه باید شناسایی و ریشه کن شوند

مسئولان باید در راستای شناسایی منشأ منکرات در سطح جامعه گام بردارند در غیر این صورت نمی توان مانع رواج آنها در جامعه شد.
کد خبر: ۸۶۹۴۹۵۸
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین، حجت الاسلام صفر یوسف زاده در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان نمین اظهار کرد: اگر در مسئولان مدیریت جهادی و انقلابی حاکم باشد، مطمئناً در مقابل عزم ملی نیز وجود خواهد داشت.

امام جمعه نمین گفت: با آنکه معتقدیم دشمنان شبانه روز در شبیخون فرهنگی علیه کشور و ملت هستند اما اقدامات مطلوبی در برابر این هجمه ها از سوی مسئولان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه هر مسئول باید در جایگاه فعلی خودایفای نقش کند، افزود: جامعه یک پیکر واحده بوده و در صورت بی توجهی به ترویج منکرات در آن، مطمئناً روزی گریبانگیر همه خواهد شد.

در ادامه این جلسه دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان نمین اظهار کرد: جلسات شورا در 63 روستا و 10 اداره شهرستان عملیاتی و راه اندازی شده است.

سرهنگ حسین ایرانی گفت: بیش از 50 مورد ارشادات موفق توسط اعضای شورای امر به معروف در سطح شهرستان نمین انجام شده است.

فرمانده سپاه نمین با اشاره به اینکه در سال های 93 و 94 پایگاه فرهنگی بسیج با محوریت ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در منطقه گردشگری فندقلو برپا شده است، افزود: سال گذشته در این پایگاه فرهنگی بیش از 10 هزار خدمات فرهنگی و گردشگری، دو هزار خدمات پزشکی از قبل تست فشار خون، قند خون، وزن و مشاوره در قالب ایستگاه سلامت به گردشگران در سطح منطقه گردشگری فندقلو ارائه شده است.

وی گفت: عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی، برپایی نمایشگاه های حجاب و عفاف و دجال واره، برگزاری مسابقات ورزشی و نقاشی و برپایی غرفه پاسخگویی به سوالات و شبهات دینی از دیگر موارد پیش بینی شده در پایگاه فرهنگی بسیج بود.

وی گفت: امسال نیز بعد از ماه مبارک رمضان پایگاه فرهنگی بسیج در منطقه گردشگری فندقلو راه اندازی خواهد شد.

فرماندار نمین در ادامه جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اظهار کرد: یک فرد مسلمان باید از شرایط امر به معروف و نهی از منکر مطلع باشد تا بتواند آن را در جامعه عملی کند.

فرهاد عبدالعلی پور گفت: اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه با توجه به شرایط خود انجام شود موجب اصلاح و پیشرفت جامعه خواهد شد در غیر این صورت نتیجه عکس داشته و موجب انحراف می شود.

وی افزود: مسئولان باید توجه داشته باشند که برخورد نامناسب با ارباب رجوع و مردم، مچ گیری از همکاران زیر مجموعه و بد بین کردن مردم به نظام خود جز منکرات است.

وی بیان کرد: اعتیاد، بیکاری، بی بندوباری اخلاقی، طلاق از دغدغه های مقام معظم رهبری بوده و باید همه مسئولان جهت از میان برداشتن این منکرات اقدام کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار