مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی :

حمایت صنایع استان در توسعه و ارتقای ورزش نقش بسزایی دارد

ملکی با بیان این که توسعه و ارتقای ورزش استان مرکزی نیازمند حمایت صنایع است تاکید کرد کارگروه صنعت و ورزش این استان با همین هدف تشکیل شده است.
کد خبر: ۸۶۹۴۹۶۴
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲
خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

سعید ملکی مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی عصر سه شنبه در آئین افتتاح آکادمی فوتبال شرکت آلومینیوم سازی اراک در ورزشگاه ۱۵هزار نفری امام خمینی(ره) این شهر، اظهار داشت: کارگروه صنعت و ورزش استان مرکزی با هدف استفاده از ظرفیت واحدهای صنعتی برای توسعه پایدار ورزش استان و ارتقای تیم های ورزشی و حضور آنها در لیگ های ورزشی کشور به دستور استاندار مرکزی شکل گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی افزود: حمایت صنایع استان مرکزی از ورزش استان می تواند شرایط مطلوب تری را در ورزش این استان ایجاد کند.

وی بیان داشت: سال گذشته سال بهار ورزش استان لقب گرفت و هم اکنون ۲۱ تیم ورزشی در لیگ های دسته یک، دسته دو و لیگ برتر کشور حضور دارند که با حمایت صنایع می توانیم تیم های بیشتری به عنوان نمایندگان ورزش استان در لیگ های حرفه ای و برتر و حتی مسابقات برون مرزی بفرستیم.

ملکی تصریح کرد: برپایی آکادمی فوتبال ایرالکو می تواند در توسعه ورزش و کسب استعدادها و ساخت زیربنای ورزش فوتبال استان مرکزی موثر باشد و همین نونهالان و نوجوانان و جوانان پشتوانه آینده فوتبال استان و کشور هستند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی در پایان افزود: براساس تاکیدات استاندار مرکزی صنایع بزرگ استان چون پتروشیمی، پالایشگاه و نیروگاه باید نسبت به تاسیس باشگاه فرهنگی ورزشی اقدام و از ورزش استان پشتیبانی کنند.

ارسال نظرات