منتخب مردم در مجلس دهم در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

رها سازی حوزه فرهنگ توسط مسئولان/اصول اسلامی در حوزه مدیریت فرهنگی رعایت نمی شود

نماینده مردم خوی در مجلس گفت: تکرار تاکیدات مقام معظم رهبری بر روی این مسئله نشان می دهد که در حوزه مدیریت و اجرا رهاسازی صورت گرفته و اینها منجر شده دغدغه مقام معظم رهبری بیشتر شود.
کد خبر: ۸۶۹۴۹۷۹
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲
سید تقی کبیری نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، گفت: به کار بردن واژه ولنگاری فرهنگی توسط مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس دهم نشان دهنده این است که در این حوزه کم کاری صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس دهم دو نکته را مورد توجه قرار دادند که یکی از آنها اقتصاد و دیگری فرهنگ بود، افزود: در بحث فرهنگ در حوزه های متعدد با فضای غیر مدیریتی مواجه هستیم که اصول اسلامی رعایت نمی شود.

کبیری تصریح کرد: مقام معظم رهبری از گذشته بارها و بارها بر مسائل فرهنگی تاکید می کردند و واژه هایی همچون شبیخون، تهاجم و نفوذ را به کار می بردند ولی مسئولان توجهی نکردند.

نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مسئولان فرهنگی باید نسبت به مسائل فرهنگی و اعتقادی جامعه توجه ویژه داشته باشند، حساسیت مقام معظم رهبری بر روی مسئله فرهنگ طبیعی است چرا که فرهنگ جایگاه مهم و تاثیر گذاری در کشور و بر روی سایر حوزه ها دارد.

وی ادامه داد: تکرار تاکیدات مقام معظم رهبری بر روی این مسئله نشان می دهد که در حوزه مدیریت و اجرا رهاسازی صورت گرفته و اینها منجر شده دغدغه مقام معظم رهبری بیشتر شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار