فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

تقویت معنویت و بصیرت راهکار غلبه بر جنگ نرم دشمن است

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: تقویت معنویت و بصیرت راهکار غلبه بر دشمن در جنگ نرم است.
کد خبر: ۸۶۹۴۹۸۵
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان هرمزگان، سردار رضا ترابی عصر امروز در حاشیه نشست محفل انس با قرآن در سپاه امام سجاد(ع) اظهار کرد: در دنیای امروز با انواع مختلفی از تهدیدات مواجه‌ایم که اگر آمادگی عمومی در جامعه برای مقابله با تهدیدات وجود نداشته باشد، هزینه‌های سنگینی به کشور وارد می‌شود که جبران آنها سخت خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: تقویت معنویت در سطح جامعه و بصیرت‌بخشی به عناصر آن راهکار غلبه بر دشمن در جنگ نرم است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ادامه داد: ماه مبارک رمضان فرصت ارزشمندی برای کسب فیوضات الهی و رسیدن به خودسازی واقعی در وجود انسان است و قرآن بهترین وسیله برای نزدیکی با خداوند متعال است که راه زندگی شرافتمندانه و باعزت را به انسان آموخته است.

سردار ترابی با بیان این که اقتدار، امنیت، ثبات و آرامش امروز کشورمان را مدیون همدلی و هوشیاری مردم و اتکای آنان به قرآن و سیره نورانی پیامبر مکرم اسلام(ص) و هوشیاری‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم، عنوان کرد: غلبه بر جنگ نرم دشمن با حفظ اتحاد و معنویت در جامعه اسلامی امکان‌پذیر است.

وی ادامه داد: ریشه همه حماسه‌های پرشور ملت ایران اعتقاد به راه نورانی انقلاب اسلامی و تبعیت از رهبری بوده است. در جنگ تحمیلی و همه توطئه‌هایی که بعد از انقلاب اسلامی بر علیه ملت ایران شکل گرفت نیز شاهد نقش پررنگ اعتقادات دینی مردم و تدابیر هوشمندانه رهبری در غلبه بر مشکلات و بحران‌ها بوده‌ایم.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان خاطرنشان کرد: روزه‌داری و انس با قرآن دو برکت ارزشمند از فیوضات بی‌شمار ماه رمضان است که نباید از آنها غافل شد و تا می‌توانیم باید در این ماه مبارک و در دیگر زمان‌ها به قرآن کریم و آیات نورانی آن رجوع کنیم تا راه سعادت و کمال را که جز با تمسک به آیات الهی میسر نیست، به خوبی و با موفقیت بپیمائیم.

ارسال نظرات