مقدمات تاسیس دبیرخانه دایمی ستاد دیه خلخال انجام یافته و مقرر شده است که این دبیرخانه با فعالیت مستمر خود در طول سال نسبت به شناسایی و جذب خیرین و کمکهای خیرخواهانه فعالیت خود را آغاز نماید.
کد خبر: ۸۶۹۵۰۰۸
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸

به گزارشخبرگزاری بسیجازخلخال، علی رمضانپور در اولین جلسه هماهنگی ستاد یاوران دیه خلخال به جهت برگزاری جشن گلریزان که با حضور امام جمعه و سایر مسئولین در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد اظهار داشت: باید در جامعه فرهنگ بذل و بخشش نهادینه شود و حضور خیرخواهانه و شرکت در جشن گلریزان یک تلکیف شرعی و انسان دوستانه بوده و این روز فرصت مغتنمی است تا با مهرورزی و عطوفت با آزادی زندانیان غیرعمد در شادی خانواده های آنان شریک شد.

وی تصریح کرد: خیرین و نیکوکاران خلخال در داخل و خارج از این شهرستان، با شرکت در این امر حسنه می توانند ضمن کمکهای مالی خود، با یک حرکت جهادی و دینی، سایر هموطنان خود را در این امر نیک و پسندیده مشارکت دهند تا در سالجاری 27 نفر از زندانیان غیرعمد این شهرستان به آغوش گرم خانواده های خود بازگردند.

رئیس دادگستری خلخال افزود: موفقیت در برپایی جشن گلریزان سال گذشته موجب شد که تعدادی از زندانیان غیر عمد از زندان خلخال رهایی یابند و این امر ضمن شادی خانواده های زندانیان، سبب استحکام بنیان خانواده ها را نیز به دنبال دارد و نیاز است که اعضای ستاد با همکاری مستمر نسبت به جذب افراد نیکوکار و حضور در جشن گلریزان امسال همت کنند.

رمضانپور بیان داشت: مقدمات تاسیس دبیرخانه دایمی ستاد دیه خلخال انجام یافته و مقرر شده است که این دبیرخانه با فعالیت مستمر خود در طول سال نسبت به شناسایی و جذب خیرین و کمکهای خیرخوانه سایر هموطنان فعالیت خود را آغاز نماید و در این راستا آقایان شهامت عباس زاده و هادی صفایی نسبت به هماهنگی و برنامه ریزی این دبیرخانه به اعضای ستاد یاوران دیه معرفی می شوند که با تعیین محل جدید فعالیت خود را آغاز می کنند.

رئیس دادگستری خلخال با اشاره به احداث زندان جدید خلخال ادامه داد: همواره احداث زندان مورد انتقاد شهروندان واقع شده است در حالیکه این زندان همزمان با اتمام ساختمان پزشکی قانونی در این شهر موجب ارائه خدمات مطلوب به خانواده های زندانیان و مددجویان را به همراه خواهد داشت و در غیر اینصورت باید مددجو و خانواده های آنان با سفر به محل ندامتگاه سایر شهرستانها، متحمل هزینه های زیادی شوند.

رمضانپور اظهار داشت: نیکوکاران و خیرین که علاقمند به آزاد سازی زندانیان نیازمندی که در زندان خلخال حبس می باشند، با واریز کمکهای نقدی خود به شماره حساب سیبا بانک ملی شعبه معلم 0106140951001بنام یاورانستاد دیه شهرستان خلخال در این امر خیر مشارکت نمایند.


ارسال نظرات