مواضع اصولی نماینده انقلابی مردم 5 شهر جنوبی کرمان:
نماینده پنج شهر جنوبی کرمان تأکید کرد:متاسفانه دولت از منابع در اختیار خود هیچ سرمایه گذاری در مناطق محروم مثل جنوب استان کرمان انجام نمی دهد که این به جز سوء مدیریت و نگاه نامتوازن به مناطق مختلف کشور چیز دیگری نیست. ...
کد خبر: ۸۶۹۵۰۰۹
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان  احمدحمزه نماینده پنج شهر جنوبی کرمان در نشست علنی مجلس شورای اسلامی ضمن بیان اینکه مقام معظم رهبری با رهنمودهای خویش انتخابات سال ۹۴ را در مسیری درست هدایت فرمودند از مسئولین شورای نگهبان و همه نیروهای امنیتی دخیل در امر انتخابات که باعث برگزاری انتخاباتی صحیح و سالم شدند قدردانی و اظهار کرد : از مردم خالقین حماسه های  ۷و ۹ اسفند و ۱۰ اردیبهشت تشکر می کنم و  من بعد به عنوان پنج گنج جنوبی کرمان از آنها اسم خواهم برد.
وی گفت: شرایط فعلی کشور ما تحمل تنش سیاسی جدیدی را ندارد و مطالبه مردم ما هم مساله سیاسی نیست و همانطور که مقام معظم رهبری در دیدارشان فرمودند باید مسائل اقتصادی در اولویت کاری قرار بگیرد که مجلس ما با دریافت این الویت کار خودش را فارغ از جناح بندی های سیاسی شروع کرده است وامیدواریم بتوانیم همین مسیر را ادامه بدهیم چرا که هر تنش سیاسی در جامعه ممکن است به جامعه منتقل شود و پیامدهای ناخوشآیندی برای جامعه داشته باشد .
ولایت فقیه عمود خیمه انقلاب و محور وحدت و انسجام ملی ماست
حمزه با بیان اینکه ولایت فقیه عمود خیمه انقلاب و محور وحدت و انسجام ملی ماست ،عنوان کرد : بر همه مسئولین واجب است اطاعت بی چون و چرا از معظم له داشته باشند چراکه این امر سبب پیشبرد بهتر امور ، افزایش و تحکیم وحدت ملی و هم چنین نا امیدی  دشمنان از ایجاد تفرقه و دو دستگی در کشور می شود .
وی اذعان داشت : هیچ گروهی ، دسته و جناحی حق ندارد ولایت فقیه را منحصر به خود بداند همانطور که ما به فراوانی ولایت مداران در اقصا نقاط عالم به خودمان مباحات می کنیم و افتخار می کنیم که ولایت مداران و ولایت دوستان درسرتاسر عالم رو به افزایش باشند و نباید دایره ولایت مداری را در کشور خودمان روز به روز محدودتر و تنگ تر کنیم چراکه هر کس چنین عملی را مرتکب شود بیشترین جفا را در حق ولایت مرتکب شده است .
مهمترین پشتوانه نظام بعد از ذات احدیت ترویج فرهنگ شهادت و ایثارگری در جامعه است
نماینده پنج شهر جنوبی کرمان ضمن بیان اینکه مسئله جانبازان و ایثار گران جامعه متاسفانه مسکوت مانده است،ادامه داد: مهمترین پشتوانه نظام بعد از ذات احدیت و معصومین (ع) ،ترویج فرهنگ شهادت و ایثارگری در جامعه است و برای اشاعه این فرهنگ مهمترین کاری که می توانیم بکنیم تجلیل پیوسته و شایسته از وارثان فرهنگ شهادت و ایثارگری است.
وی تاکید کرد :شایسته نظام ما نیست که سه الی چهار هزار فرزند شهید تحصیل کرده بیکار در جامعه وجود داشته باشد ، مجلس باید خودش را موظف بداند تا وقتی فرزند شهیدی بیکار است حق بکارگیری هیچ نیروی را نداشته باشد .
وی در رابطه با توسعه نامتوازن در کشور توضیح داد : مناطق برخوردار در کشور دایم در حال فربه تر شدن هستند و مناطق محروم مثل حوزه جنوب استان کرمان روز به روز بدبخت تر و بیچاره تر می شوند ،فاجعه ای در جنوب استان کرمان در جریان است کجای کشور می توانید مردمانی را پیدا کنید که با یک کیسه آرد بتواند امرار معاش کند یا برای پاپوش پا از برگ و لیف درختان خرما استفاده کنند که این توسعه نامتوازن باید در کشور متوقف شود.
متأسفانه دولت از منابع خود هیچ سرمایه گذاری در مناطق محروم جنوب استان انجام نمی دهد/این مسئله جز سوء مدیریت دولت نیست
حمزه ادامه داد:متاسفانه دولت از منابع در اختیار خود هیچ سرمایه گذاری در مناطق محروم مثل جنوب استان کرمان انجام نمی دهد بطوریکه یک معدن بزرگ تیتانیوم در حوزه جنوب استان کرمان وجود دارد که ۲۳ سال است بهره برداری آزمایشی آن شروع شده است ولی هنوز این معدن به بهره برداری صنعتی نرسیده است که این به جز سوء مدیریت و نگاه نامتوازن به مناطق مختلف کشور چیز دیگری نیست.
وی بیان کرد:در سفر ریاست جمهوری به کرمان قرار شد دو پروژه آبرسانی برای شهرهای شمالی و دیگری برای شهرهای جنوبی اجرا شود همین نگاه متفاوت به مناطق برخوردار و غیر برخوردار باعث شد پروژه آب شهرهای شمال کرمان با هزینه های کلان ادامه پیدا کند ولی در مناطق جنوبی این پروژه متوقف شد.
نماینده پنج شهر جنوبی کرمان ضمن تشکر از مقام معظم رهبر ی جهت انتخاب نمودن شهرستان قلعه گنج با توجه به محرومیت این منطقه به عنوان نقطه پایلوت ،اظهار داشت :در حال حاضر خط لوله ۵۶ اینچی گاز از جنوب استان کرمان به سمت هند و پاکستان می رود که لازم است وزارت صنایع و نفت این فرصت را فراهم کنند تا با احداث یک یا دو واحد در جنوب استان کرمان چهره فقر و محرومیت را از این منطقه بزدایند.
انتهای پیام/
آرمان کرمان
ارسال نظرات