خبرهای داغ:

احتمال برگزاری لیگ شانزدهم در ورزشگاه نقش جهان قوت گرفت

استاندار اصفهان اعلام کرد: با توجه به قولی که به وزیر ورزش و جوانان داده شده و همچنین براساس آنچه که در بازدید از ورزشگاه نقش جهان مشاهده شد، این ورزشگاه آماده میزبانی برای لیگ شانزدهم آماده خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۹۵۰۴۲
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، رسول زرگرپور در بازدید از روند اجرای پروژه ی ورزشگاه نقش جهان، اظهارکرد: پس از بهره برداری از فار اول مصلای بزرگ امام خمینی(ره)، مدیریت استان تمرکز خود را بر ورزشگاه خواهد گذاشت تا در برنامه ای زمانبندی شده این پروژه نیز بتواند به بهره برداری برسد.

زرگرپور گفت: با توجه به قولی که به وزیر ورزش و جوانان داده شد و همچنین براساس آنچه که امروز مشاهده کردیم این ورزشگاه برای لیگ شانزدهم آماده خواهد شد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه لیگ شانزدهم در هفته اول مرداد ماه آغاز می شود، افزود: مسئولان نیز برنامه زمانبندی پایانی خود را در این تاریخ قرار داده اند و وضعیت امروز ورزشگاه نشان می دهد که برگزاری مسابقات در استادیوم این ورزشگاه در تاریخ مورد نظر امکان پذیر است.

استاندار اصفهان تأمین منابع مالی را عمده مشکل موجود خواند و گفت: خوشبختانه فولاد مبارکه بیشتر از تعهدات خود تا به امروز هزینه کرده است و دولت نیز تلاش خواهد کرد که تخصیص ها زودتر صورت گیرد.

وی اضافه کرد: تصور من این است که اگر منابع مالی تامین شود بهره برداری فاز اول ورزشگاه نقش جهان برای لیگ شانزدهم امکان پذیر خواهد بود و از همکاران خواهش می کنم که بدون در نظر گرفتن منابع مالی، ورزشگاه را برای هفته اول مرداد ماه آماده کنند و مدیریت استان نیز به تعهدات خود در خصوص تامین منابع مالی پایبند خواهد بود.

زرگرپور افزود: در حال حاضر زمین چمن ورزشگاه آماده شده، عمده قسمت های مربوط به سقف انجام شده، سازه ها پیشرفت خوبی داشته و تاسیسات رختکن های مربوط به یک تیم نیز آماده شده است.

رسول زرگرپور با تاکید بر اینکه شرکت توسعه اماکن ورزشی باید هرچه زودتر به تعهدات خود عمل کند، افزود: پیمانکار باید به صورت دو و سه شیفت فعالیت نماید و با توجه به اینکه پیمانکار حدود ۸۵ درصد مطالبات خود را دریافت کرده است لذا باید با تمام توان کار را ادامه دهد.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه تمهیدات لازم از جمله سایر موارد جنبی و مسائل ترافیکی با احتساب حضور پرشور هواداران باید از سوی شهرداری اندیشیده شود، گفت: هم آرزو، تلاش و امید دارم این ورزشگاه در کوتاه ترین زمان ممکن برای شروع لیگ شانزدهم آماده شود.

ارسال نظرات