خبرهای داغ:
رئيس پليس مركز استان اصفهان از اجراي طرح عملياتي دستگيري متهمان متواري و تحت تعقيب مقام قضائي و دستگيري 32 سارق، ،43 متهم تحت تعقيب و 69 نفر فروشنده و معتاد مواد مخدر خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۵۰۶۳
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ حسن ياردوستي در این باره اظهار داشت: مرحله ديگري از طرح عملياتي دستگيري سارقان و متهمان تحت تعقيب و متواري، معتادان، مزاحمان نواميس، اراذل واوباش از نخستين دقايق بامداد روز گذشته در چند نقطه از سطح شهر اصفهان به مرحله اجرا درآمد.

وي، هدف از اجراي اين طرح را افزايش ضريب امنيتي و ناامن كردن محيط براي سارقان عنوان كرد و گفت: اين طرح به صورت هفتگي و ضربتي با حضور و همكاري نيروهاي كلانتري ها، يگان امداد و پليس هاي تخصصي در اصفهان با شناسايي نقاط جرم خيز و بر حسب نياز شهروندان اجرا مي شود.

سرهنگ ياردوستي، يادآور شد: از آنجايي كه بعضي اوقاتسرقت هاي به وقوع پيوسته در سطح كلان شهر اصفهان توسط افراد معتاد در جهت تامين مواد مصرفي خود صورت مي پذيرد و متعاقب آن مرتكب جرايم و سرقت هاي خرد و كلان مي شوند و بر اساس قانون فرد معتادي كه اقدام به ترك اعتياد نكند، بيمار نيست و مجرم است ودستگير خواهد شد.

اين مقام انتظامي در ادامه به كشف مقاديري موادمخدر سنتي و صنعتي اشاره كرد و گفت: در اين راستا 69 فروشنده، معتاد ولگرد و تابلو از سطح شهر جمع آوري و به مراكز ترك اعتياد مجاز هدايت شدند.

ياردوستي افزود: با تلاش مأموران در طرح بزرگ نيم روزه همچنين 31 دستگاه موتور سيكلت و خودرو مسروقه كشف و 48 وسيله نقليه متخلف نيز با هماهنگي مراجع قضائي توقيف شدند.

سرهنگ ياردوستي همچنين با اشاره به اين مطلب كه بيشتر معتادان دستگير شده در اين عمليات جوان هستند، گفت: خانواده ها بايد هوشياري و مراقبت ويژه اي براي استفاده از روش هاي صحيح فرزند پروري و تربيت درست فرزندان خود از دوران كودكي داشته باشند و مهارت هاي اساسي زندگي، انتخاب دوست و مخاطرات و رفتارهاي پرخطر، آگاهي لازم را به فرزندان شان ارائه دهند و بر رفت و آمدها و ارتباطات فرزندان خود با دوستانشان نظارت بيشتري داشته باشند.

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان در پايان با تأكيد بر به كارگيري روش هاي پيشگيرانه از سرقت توسط شهروندان، خاطر نشان كرد: به كارگيري نكات ايمني و پيشگيرانه، كمك فراواني براي فراري دادن سارقان خواهد كرد و پليس با تمام توان در راستاي تامين نظم و امنيت تلاش خواهد کرد و از شهروندانخواست تادر صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اعلام کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها