فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه:

الگوسازی برای بسیجیان و نشر فرهنگ گفتمان رهبری از اولویت‌های مدیران بسیج باشد

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه دو اولویت اصلی فرماندهان پایگاه‌های بسیج را نشر فرهنگ گفتمان رهبری و همچنین الگو سازی برای بسیجیان عنوان کرد.
کد خبر: ۸۶۹۵۰۹۳
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶
به گزارش خبرگزاري بسیج از خراسان رضوي، سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی در جمع فرماندهان پایگاه های بسیج  تربت حیدریه اظهار داشت: امروز بسیاری از دغدغه های رهبری انقلاب اسلامی بر زمین مانده و کسی به غیر از بسیج و بسیجی نیست که این کار بر زمین مانده را بلند نماید لذا همه توان خود را باید بکار بندیم تا مطالبات مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی محقق شود.

وی تاکیدکرد: یکی از مطالبات مهم ایشان تقویت ارزشهای انقلابی و اسلامی است که این مهم مستلزم ترویج تفکر بسیج در سطح جامعه است.

سرهنگ گرایلی بیان کرد: دیگر مطالبه رهبری فعالیت های فرهنگی و اجتماعی است که مهمترین آن آشنا کردن خانواده ها با سبک زندگی اسلامی و احکام ناب اسلامی است.

فرمانده بسیجیان تربت حیدریه افزود: باید طوری عمل کنیم که در برنامه های بسیج بخصوص حلقه های صالحین مردم را با احکام شرعی و دینیشان آگاه کنیم تا بسیاری از معضلات فرهنگی و اجتماعی که امروز گریبان جامعه را گرفته برطرف شود.

وی از فقدان شورا در پایگاه ها انتقاد کرد و بیان داشت: در برخی از پایگاهها به هیچ عنوان شورای پایگاه شکل نگرفته و فرماندهان پایگاه همه امورات را به تنهائی انجام میدهد و این می شود که در اخر از فعالیت در بسیج خسته می شود و درخواست تغییر درمدیریت پایگاه را دارد.

گرایلی تاکید کرد: اگر در هر پایگاه بسیج، شورا شکل بگیرد مسئولین قسمت های ناحیه بامسئول قسمت در حوزه و پایگاه مرتبط خواهد بود و دیگر لازم نیست که تمام امورات برعهده فرمانده پایگاه باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها