خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرضا گفت: ابعاد شخصیت والای معنوی و سیاسی آیت الله شهید بهشتی و 72 شهید والامقام هفت تیرماه سال 60 باید برای نسل جوان تبیین شود.
کد خبر: ۸۶۹۵۰۹۶
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، مرتضی ملکیان در جلسه ستاد بزرگداشت واقعه هفت تیر و روز جهانی قدس، اظهار کرد: ما در واقعه هفت تیر یاران باوای امام (ره) و انقلاب را از دست دادیم که ضایعه‌ای بزرگ برای کشور و نظام محسوب می‌شد، اما این واقعه باعث روشن شدن چهره نفاق و تثبیت ارکان نظام شد.

وی افزود: شهید بهشتی که از بهترین یاران امام و انقلاب بود در پایه‌گذاری و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش والا و ارزشمندی داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرضا گفت:نتیجه جنایت منافقان کور دل در به شهادت رساندن شهیدبهشتی و یاران انقلاب از یک سو رسوایی جبهه کفر و نفاق و از سوی دیگر تثبیتو تحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

وی بیان کرد:روز قدس، روز نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در موضوع قدس و فلسطین است که باید کوشش کرد تا رویکردها و راهبردهای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در خصوص موضوع قدس در برنامه‌ها برجسته شود.

ملکیان با بیان اینکه شیاد در تمام طول دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی ارزش و اهمیت هیچ واقعه‌ای به اندازه‌ی شهادت آیت الله بهشتی و یاران وفادارش نباشد، افزود:روز جهانی قدس را روز همبستگی مسلمانان در برابر زورگویان است.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس بر هیچ فردی پوشیده نیست و اقشار مختلف جامعهباید در این روز بزرگ نقش آفرینی کنند،تصریح کرد: 8 کمیته به مناسبت گرامی‌داشت سالروز واقعه هفت تیر در شهرستان تشکیل شده و این کمیته‌ها باید با محوریت امور فرهنگی و تبیین شخصیت شهید بهشتی فعالیت کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرضا با تأکید بر لزوم اتخاذ تدابیری درخصوص برگزاری باشکوه راه‌پیمایی روز جهانی قدس در این شهرستان، اظهار داشت: روز جهانی قدس امروزه به عنوان یک شعار بین المللی در اعلام انزجار آزادیخواهان کشورهای مختلف از ظلم و ستم استکبار جهانی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه فعالیت ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در شهرضا با تشکیل کمیته‌های شش گانه این ستاد بزرگداشت آغاز شد، گفت: در تمامی این کمیته‌ها باید اهداف عالی امام خمینی (ره) از طرح عنوان این روز و اثرات آن در جهان اسلام برای نسل‌های سوم و چهارم انقلاب تبیین شود.

ملکیان گفت: هر یک از ادارات عضو کمیته‌های مختلف باید در حوزه وظایف و اختیارات قانونی، برای هر چه باشکوهتر برگزار شدن مراسم روز جهانی قدس تلاش کند.

وی افزود: امسال هم همانند سالیان گذشته در روستاهای اسفرجان، هونجان، قصرچم و امین آباد نیز مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها