جلسه توجیهی برنامه‌های ابلاغی سال 95 حوزه‌های مقاومت بسیج قدس، امام رضا(ع) و حضرت نرجس(س) برگزار شد.

نشست توجیهی برنامه های ابلاغی سال 95 حوزه‌های قدس رباط سنگ، امام رضا(ع) نسر و حضرت نرجس(س) با حضور معاونت های ناحیه و فرماندهان پایگاه های بسیج این حوزه در محل سالن اجتماعات حوزه رباط سنگ برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۵۱۰۱
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶
 به گزارش خبرگزاري بسیج از خراسان رضوي، در این نشست توجیهی معاونت های بازرسی، فرهنگی، فضای مجازی، آماد،نیروی انسانی، عملیات، بسیج سازندگی و طرح و برنامه برنامه ابلاغی حوزه کاری خود و سهمیه ابلاغی را تشریح کردند.

در این جلسه مدیر فضای مجازی ناحیه با اشاره به اینکه برنامه این قسمت در سالهای گذشته بامحوریت سایت های عملکردی شباب بوده، افزود: با توجه به تاثیر گذاری شبکه های اجتماعی در معادلات سیاسی و فرهنگی و اجتماعی جامعه، از این رو امسال سازمان بسیج با فراگیر کردن شبکه اجتماعی سلام، قصد دارد تا بسیجیان را در این شبکه اجتماعی ایرانی ساماندهی کند.

حمید حلاج گفت: تمام فرماندهان حوزه ها و پایگاههای مقاومت بسیج خواهر و برادر موظف هستند تاظرف مدت 10 روز آینده نرم افزار سلام را بر روی گوشی های اندرود نصب نمایند.

وی گفت:ساماندهی حلقه های صالحین، شورای حوزه و پایگاه بسیج و ارائه برنامه های متنوع ازاولویت های مدیریت فضای مجازی بسیج در شبکه اجتماعی سلام بشمار می رود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها