خبرهای داغ:

بازتاب بیانات امام خامنه‌ای درباره برجام در رسانه‌های جهان

رسانه‌های خبری جهان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، موضع مقتدرانه ایشان پیرامون برجام و آینده احتمالی آن را پوشش دادند.
کد خبر: ۸۶۹۵۱۳۶
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، رویترز با پوشش سخنان رهبر معظم انقلاب نوشت، رهبر ایران روز سه‌شنبه تهدید کردند اگر کاندیدا های ریاست جمهوری آمریکا توافق را نقض کنند، ما هم توافق امضا شده را آتش می‌زنیم.

تایم رژیم صهیونیستی هم با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب نوشت: آیت الله خامنه ای گفتند در صورتی که رئیس جمهور بعدی آمریکا به توافق امضا شده در سال گذشته پشت پا بزند، ما هم این توافق را آتش خواهیم زد.

این پایگاه خبری در بخش دیگری افزود:  رهبر عالی ایران گفتند که ما توافق را نقض نخواهیم کرد، اما اگر طرف دیگر این کار را بکند، و آنها توافق را پاره کنند، ما هم توافق را آتش خواهیم زد.

وبسایت خبری چینی نیوز ایکس هم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری نوشت: رهبر ایران درباره توافق گفته است طرفداران و مخالفان برجام هردو مبالغه می‌کنند، توافق خلل و فرج‌هایی دارد که دشمن از آن سوء استفاده می‌‌کند.

سایت میلیتری تایمز هم با انتخاب بخش‌هایی از صحبت‌های دیشب رهبر معظم انقلاب نوشت: طرف تهدیدات رهبر ایران، دونالد ترامپ، کاندیدای احتمالی جمهوری خواهان آمریکا است که پیش از این گفته بود، در صورت تصاحب کرسی ریاست جمهوری برجام را پاره خواهد کرد که رهبر معظم انقلاب هم در پاسخ به ایشان فرمودند، در صورتی که شما برجام را پاره کنید، ما آن را آتش خواهیم زد.

سه موتور جستجوی ام‌اس‌ان، گوگل و یاهو هم در بخش خبری خود به بیانات ایشان اشاره داشتند و ضمن مقتدرانه خواندن بیانات ایشان، نوشتند که رهبر ایران طرف غربی را تهدید کرد در صورت عدم پایبندی آنها به برجام، ایران توافق را آتش خواهد زد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها