حضور قاری بین اللمللی کشور مصردر استان سیستان وبلوچستان:
برنامه سفر عادل‌الباز قاری مصری که از امروز به مدت سه روز در محافل قرآنی زاهدان حضور می‌یابد اعلام شد
کد خبر: ۸۶۹۵۱۳۸
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹
به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج :عادل‌الباز قاری مصری که دقایقی پیش وارد زاهدان شد امروز در محفل قرآنی که در  مسجد جامع زاهدان واقع در خیابان آزادی با حضور عموم علاقه‌مندان برگزار می‌شود، حضور می‌یابد.
وی در ادامه در ساعت 17:15 دقیقه در مسجد مکی واقع در  خیابان خیام حضور می‌یابد و پس از آن در ساعت 21:30 در سرای قرآن و نهج البلاغه واقع در مجتمع جام جم به تلاوت آیات الهی می‌پردازد.
برنامه تلاوت عادل‌الباز در روز چهارشنبه از ساعت 7 صبح در لشکر 188 زرهی زاهدان واقع در خیابان شهید مطهری آغاز می‌شود که پس از آن محافل قرآنی پدافند هوایی زاهدان و تالار اشراق واقع در خیابان خرمشهر جنب اداره کل فرهنک و ارشاد اسلامی میزبان وی خواهند بود.
همچنین این قاری مصری در آخرین روز مصادف با دهم ماه مبارک رمضان در محافل قرآنی واقع در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی و سپاه سلمان به تلاوت آیات نورانی از کلام الله مجید می‌پردازد.
برگزاری محافل قرآنی با حضور قاریان بین‌المللی  برای تقویت شور و انگیزه قرآنی در میان مردم و ترویج هنر قرائت قرآن و ترویج نغمه‌های دینی و الهی انجام می‌شودو موجب ارتقاء سطح کیفی تلاوت قاریان بومی شود.
در ایام ماه مبارک رمضان، محافل انس با قرآن باموضوع  تلاوت، تواشیح و ابتهال در سطح استان بویژه مناطق مرزی برگزار می‌شود  و برگزاری نشست‌های تفسیر قرآن، جزء‌خوانی قرآن کریم، کتابت قرآن در سه شهر زابل، زاهدان و کنارک، اجرای نمایش‌های خیابانی، همایش سحر خوانی، مسابقه قرآن و نهج البلاغه از شبکه هامون، نمایشگاه عرضه محصولات قرآنی، تقدیر از فعالان و خادمان قرآنی و پخش فیلم‌های منتخب جشنواره هفته قرآن و عترت از جمله برنامه‌های جانبی محافل انس با قرآن اعلام شده است.
ارسال نظرات