خبرهای داغ:
مسئول نماینندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شهرستان البرز اظهار کرد: کشتار و خون ریزی در سراسر جهان به ویژه در کشورهای مسلمان و مظلوم بر کسی پوشیده نیست و این عمل نشانگر تنزل و ضعف جایگاه سازمان ملل می‌باشد.
کد خبر: ۸۶۹۵۱۴۱
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹

حجت الاسلام شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه  سپاه ناحیه امام رضا(ع)شهرستان البرز در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین به مشکلات و مسائل جوامع اسلامی بیان کرد: اگر به درستی به وقایعه توجه کنیم متوجه می‌شویم که سرجشمه همه مشکلات و مصائب جوامع اسلامی فراموشی جهاد و نیت‌های آلوده می‌باشد.

وی گفت: عملکرد گروهی غرب زده و خودفروختگی جمعی از زمامداران و سران یاس و نامیدی دانشمندان و نخبگان مهمترین عامل فراموشی جهاد و اخلاص شده است.

این مسئول با اشاره به تاکیدات رهبری در خصوص جهاد کبیر ابراز کرد: اندیشمندان و دولتمردان باید با خلوص نیت بتوانند ناکامی‌ها را به فرصت و کامیابی تبدیل کنند تا دولتی موفق با وحدت منسجم داشته باشیم.

شجاعی مهر با اشاره به رمز پیروزی در تمامی عرصه‌ها اضافه کرد: پیروزی و موفقیت در عرصه‌های علمی،فکری،اعتقادی،سیاسی، اقتصادی در سایه اطاعت از منویات رهبری معظم و عمل به قرآن و مجاهدت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع)شهرستان البرز متذکر شد: امید داشتن به دشمنان و کشورهای مستکبر چیزی جزء ذلت و اسارت و استعمار مادی،علمی، فرهنگی در پی نخواهد داشت.

وی با اشاره به اقدامات اخیر سازمان ملل در خصوص کشتار عربستان در یمن اذعان کرد: مسئولان در سازمان ملل با دریافت پول‌های بسیار نام این کشور را از لیست ناقصان حقوق کودکان حذف نموده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: کشتار و خون ریزی در سراسر جهان به ویژه در کشورهای مسلمان و مظلوم بر کسی پوشیده نیست و این عمل نشانگر تنزل و ضعف جایگاه سازمان ملل می‌باشد.

3001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها