خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس گفت: طرح جوانه های صالحین به منظور غنی سازی اوقات فراغت بسیجیان در طول تابستان و ایجاد شور و نشاط، رشد و تعالی و جذب عموم مردم به فعالیت در بسیج برگزار می شود که در ماه مبارک رمضان کار خود را با محوریت نماز و قرآن شروع کرده است.
کد خبر: ۸۶۹۵۱۴۲
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، مهدی صادق احمدی در  در مراسم افتتاحیه طرح جوانه های صالحین حوزه 4 مقداد و حضرت فاطمه (س) که به همت پایگاه مقاومت بسیج ولایت و حضرت مریم (س) که در مسجد و حسینیه امیر المومنین فاز برگزار شد، گفت: طرح جوانه های صالحین به منظور غنی سازی اوقات فراغت بسیجیان در طول تابستان و ایجاد شور و نشاط، رشد و تعالی و جذب عموم مردم به فعالیت در بسیج برگزار می شود که در ماه مبارک رمضان کار خود را با محوریت نماز و قرآن شروع کرده است.

وی با بیان اینکه بهترین راه در راستای رفتار سازی و فرهنگ سازی اسلامی، الگو سازی برای بسیجیان است، افزود: جامعه هدف، عموم افراد در حوزه‌ها و پایگاه‌های استحفاظی بسیج از کودکان و نونهالان گرفته تا نوجوانان و جوانان و میانسالان را شامل می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس بیان داشت: از اهداف عمده طرح جوانه های صالحین غنی سازی اوقات فراغت ،جذب نیروهای جوان و نوجوان و کودکان به بسیج و ایجاد نشاط با محوریت حلقه‌های صالحین و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی، هنری، علمی، پژوهشی و اقتصادی است.

صادق احمدی تصریح کرد: از 17 خرداد ماه تا 18 شهریور ماه بازه اول و از 25 شهریور ماه تا 19 اسفند ماه سال جاری بازه دوم اجرای طرح جوانه‌ها ی صالحین است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها