طرح مهمانی بهشت، به مناسبت ماه مبارک رمضان در روستاهای چهار محال و بختیاری برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۹۵۱۴۸
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرزاد رحیمی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، با اشاره به اجرای طرح کتابخانه ای" مهمانی بهشت " همزمان با ایام پر برکت ماه رمضان گفت: این طرح توسط مربیان کتابخانه های سیار روستایی و پستی در روستاهای مختلف استان جهت دانش آموزان روستایی اجرا می شود.

وی افزود: این طرح با هدف توزیع عادلانه امکانات فرهنگی کانون به اجرای فعالیتهای فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و اسلامی در روستاهای مختلف استان می پردازد.

رحیمی، برگزاری کارگاه های کاردستی، کاغذ و تا، قصه گویی، معرفی ضرب المثلها، شعر خوانی و معرفی کتاب را از جمله فعالیتهای علمی و مهارتی در این طرح عنوان کرد.

وی، ارتباط چهره به چهره مربیان با اعضا را از جمله موارد موثر در یادگیری و رشد آنان عنوان کرد و حضور مربیان کانون در روستاها را از برنامه های هدفمند در گسترش فعالیتهای کتابخانه ای دانست.

مدیر کل کانون با اشاره به اینکه تا کنون 113 روستا در مناطق مختلف استان توسط دو واحد کتابخانه ی سیار روستایی، کتابخانه ی پستی و بخش مکاتبه ای آفرینشهای ادبی پوشش داده شده است، بیان کرد: گسترش فعالیتهای کانون و بهره مندی کودکان و نوجوانان در نقاط روستایی جزء اهداف و رسالتهای کانون است و تاکنون تمهیدات ویژه ای در این خصوص پیش بینی شده و در دستور کار کانون قرار گرفته است.

ارسال نظرات